Jump to content

Prototype!


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Fråga till er som spelat: Kan man "förvandla" sig till vem som helst eller bara vissa personer?

Alla förutom zombies. Det roligaste var nästan att cosplaya lite. Jag och min kompis absorberade en polis och lekte "Kenneth - the supercop" och en neger och körde "angry black guy". Grymt kul! :naughty:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla förutom zombies. Det roligaste var nästan att cosplaya lite. Jag och min kompis absorberade en polis och lekte "Kenneth - the supercop" och en neger och körde "angry black guy". Grymt kul! :angry:

Hahaha! Man måste låta fanasin flöda :)!

Jag har läst att man kan göra lite militärgrejer om man tar över en officer. Gäller detta andra personer också? Typ att man kan göra polisgrejer om man ser ut som polis, eller sälja korv om man ser ut som korvgubbe :naughty:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Man måste låta fanasin flöda :angry: !

Jag har läst att man kan göra lite militärgrejer om man tar över en officer. Gäller detta andra personer också? Typ att man kan göra polisgrejer om man ser ut som polis, eller sälja korv om man ser ut som korvgubbe :naughty:

Jag tycker att du ska sluta fråga så intensivt om alla spel och istället prova dig fram. Mycket roligare också. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lackar sönder.

Har ominstallerat och testat det mesta, men mitt ljud är i high-pitch hela jävla tiden.

Spelet flyter på som vanligt (tror jag iaf) men allt ljud går dubbelt så fort. Någon som vet hur man kan fixa detta? Blir svårt att hänga med i storyn, för jag pallar inte med subtitles.

*edit*

Hittade en lösning. Ändra ljudet till 48000hrz eller mindre. Hade min på 98000 eller whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, ljudet fungerar inte för mig. Kommer fram en errorruta när jag startar spelet, där det står något i stil med "Du måste uppdatera till DirectX9". Problemet är att jag har DirectX10, så att uppdatera till dx9 känns inte alltför kul. Någon som har en trevligare lösning?

Du snackar Windows Vista?

Även om du installerar DirectX 9 så har du än kvar DirectX 10 då dessa 2 är så olika. Alltså, installerar du DirectX 9 så ersätter DET INTE DirectX 10 på din dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...