Jump to content

Prototype!


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Ja som ni ser på titlen så heter Spelet "Prototype" och är ett Action Spel typ som dem säger har en mkt djup story.

inte bara att det är en djup story som lockade mig utan hela spel konceptet verkar hur jävla grymt som helst asså!

du spelar som en Kille som är, typ bioniskt forsknings test på en människa eller något.. jag vet inte riktigt än :P

men iaf, man är inte männsklig har jag kommit fram till och det coola är att du kan ta formen efter i stort sätt allt som du rört vid!! :cry:

och om du t.ex behöver viktig information av någon person, ist för att "förhöra" honom så kan du döda han, och ta hans kropp och utseende, men det coola är att du får även personen minnen,skills ect.. det finns inte sååå överdrivet mkt info på detta än, det kommer till sommaren är det sagt!

i videona här nedan så får du reda på mer, dom är bättre på att förklara :doh:

CHECKA alla trailers :D helst nere ifrån och upp!

Prototype Trailers/info

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså, jag gillade inledningen/inledningarna sjukt mycket. Det kändes djupt och sorgligt som Max Payne, men sen när han blev ett sorts monster tyckte jag det drog ner på allting. Men visst, alla kommer typ älska detta spel. Men jag ska nog bara prova och se om det är ngt att ha när det kommer ut. Men det ser lite lovande ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
  • 8 months later...

Jag kan inte med ord beskriva hur hypad jag är inför det här spelet! Free-roam, superkrafter, hela New York, antydan till en grym story etc etc! Det liknar The Darkness, ett spel som jag fulkomligt slukade, så det här blir nog grymt! Kan man få tag på serietidningen i Sverige?

Merkky: Wikipedia säger iaf 12 Juni, inte så långt kvar!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...