Jump to content

I Am Legend


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aw, skydda kompisen Mordos? :rolleyes: Snuttegull. Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn. Den fungerar inte längre, låt Mordos svara själv.

Nej, det gör jag inte. Jag tycker att "konversationen" har gått över styr.

EDIT: Fördomar, Tweak, sådana gillar vi.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg var jag hade fel. :rolleyes:

Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn.

Varför gick jag in i den här tråden över huvud taget? Det var ett jävla gnällande här.

Hejdå.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn.

Varför gick jag in i den här tråden över huvud taget? Det var ett jävla gnällande här.

Hejdå.

Haha, det är ju i det syftet den ursäkten används. Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag tycker filmen var fet! Gillade att de inte hade pumpat på med actionmusik. När det var spännande så var det helt knäpptyst förutom Wills flåsande. Slutet kanske inte var det man hade hoppats på, gillade inte heller det kristna budskapet i filmen,

slutet pekade på att det finns en gud trots allt

. Tycker det var bra att filmen tog det lite lugnt i början. Man fick följa hans vardag

utan att det hoppade fram massa zombies ur varenda vrå

(som det kan ske i andra filmer).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Tyckte det slutet var bättre, då det var mer i stil av boken..

Såg I Am Legend igår i HD kvalle, nice nice

:confused:

http://gizgiz.nu/vlcsnap.jpg

Agree, gillar det mer, och man får verkligen känslan av att

nightmupparna faktist bryr sig om varandra och ser Neville som ett hot på samma sätt som han ser dom som ett hot.

Jag tankar 1080p nu. :unsure:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt värdelös film. Någon dåre tror att man kan gå hela vägen med fina postapokalyptiska miljöer. Skrattretande 'monster', handling och slut.

Nästan lika dålig som Shooter... nästan.

Jag tycker inte att den var så hemsk. Dock är det en film som är tråkig att se flera gånger, men jag tycker ändå att den är bra för att vara så tom handlingsmässigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...