Jump to content

I Am Legend


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Sådär dum är du inte.

Vem har sagt något om intelligens? Om man har en personlig åsikt, så skall man även påpeka att det är ens egna åsikt, sättet han sade det på blev en generalisering. Korrekt ska vara korrekt. Nu säger ju jag inte att min egna text är perfekt, men det är därför man använder sig av "imo" ofta. För att visa att det är ens egna åsikt.

Så då är ju frågan igentligen, hur dum är du? Med tanke på att du drog in ett helt orelevant ämne i ett anant ämne i ett försök att lägga en dräpande kommentar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem har sagt något om intelligens? Om man har en personlig åsikt, så skall man även påpeka att det är ens egna åsikt, sättet han sade det på blev en generalisering. Korrekt ska vara korrekt. Nu säger ju jag inte att min egna text är perfekt, men det är därför man använder sig av "imo" ofta. För att visa att det är ens egna åsikt.

Så då är ju frågan igentligen, hur dum är du? Med tanke på att du drog in ett helt orelevant ämne i ett anant ämne i ett försök att lägga en dräpande kommentar?

Men det är klart att man pratar utifrån sina egna åsikter när man diskuterar något så subjektivt som en film - ingen kan missförstå det där och tro att han hänvisar till någon omröstning om 2007 års bästa film.

Sluta försöka låta smart med svåra ord, du klantar bara till det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är klart att man pratar utifrån sina egna åsikter när man diskuterar något så subjektivt som en film - ingen kan missförstå det där och tro att han hänvisar till någon omröstning om 2007 års bästa film.

Klart man kan missförstå det. Allt kan missförstås, vändas och vridas på. Vilket är vaför man skall vara såpass klar i orden som möjligt.

Sluta försöka låta smart med svåra ord, du klantar bara till det. :rolleyes:

Vice versa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt något om intelligens? Om man har en personlig åsikt, så skall man även påpeka att det är ens egna åsikt, sättet han sade det på blev en generalisering. Korrekt ska vara korrekt. Nu säger ju jag inte att min egna text är perfekt, men det är därför man använder sig av "imo" ofta. För att visa att det är ens egna åsikt.

Så då är ju frågan igentligen, hur dum är du? Med tanke på att du drog in ett helt orelevant ämne i ett anant ämne i ett försök att lägga en dräpande kommentar?

Irrelevant, inte orelevant.

Jag är bäst på att bara irrelevant.

---

Angående filmen såg jag fram emot den väldigt mycket, men nu har jag läst mycket "mixed critique" så nu vet jag inte vad jag ska tro längre. Nåväl, när den dyker upp i HD så dyker den även upp på min hårddisk, den blir säkert trevlig nu när jag inte har så höga förväntningar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker inte man kan skriva "Imo är detta är dålig film."? :rolleyes: Fan vad dålig du är.

Nej, jag förstår inte, visa mig. :doh:

Att använda imo är fult i början av en mening. Då kan du lika gärna skriva "in my opinion" eller "personligen tycker jag att". Fan vad kass du är som använder förkortningar i början av en mening.

Slösa ännu mer tid på dig än vad jag redan gör? Nä. Om du vill veta, leta själv. Jag behöver inte lägga fram de självklara bevisen för att visa att jag har rätt.

Nu tänker jag inte ha den här diskussionen med dig längre, för du börjar likna Maimstream för mycket. Och det var ungefär lika givande att ha en diskussion med honom som att slå en hammare i en vägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst lite både här och där, och fattar verkligen inte vad alla snackar om när ni klagar på zombiesarna?

Dom är väll inte alls fult gjorda? Jag störde mig inte ett skit på hur dom var skapade, jag tyckte mest att dom såg läskiga ut. Vad var det för fult med dom?

Det känns konstigt att så många verkar ogilla denna filmen så mycket, när jag själv älskar den. :rolleyes:

Jag älskar inte filmen, men jag tyckte helt klart att den var sevärd. Inte direkt så att jag satt med tindrande ögon filmen igenom, men heller inte så att jag tänkte "Ge mig mina 101 minuter tillbaka" när filmen var slut.

Nej, det var en helt okej film, jag ser gärna om den.

Tanken kanske inte var att de skulle vara skitläskiga utan bara vara där för att Will skulle ha något att göra på fritiden?

Funderar trots all negativ kritik på att se filmen.

Ja, gör det.

"Slösa ännu mer tid på dig än vad jag redan gör? Nä. Om du vill veta, leta själv."

Hoho, låter som någon inte vet hur han ska visa vad han menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos, håll käften och sluta försöka ha rätt hela tiden. Lär dig veta när det är dags att lägga ner.

Såklart man fattar att det är min åsikt när jag skriver "Se den, en av 2007 år bästa filmer".".

När du däremot citerar detta och skriver "FEL" så är du dum i huvudet. Detta är ett forum, det finns inget rätt och fel i ens åsikter. Förutom när du tror att du har rätt.

Curly : Jag tycker du ska ge den en changs om du har sett fram emot den, låt inte allt snack förstöra för dig, utan bilda din egen uppfattning. :rolleyes:

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos, håll käften och sluta försöka ha rätt hela tiden. Lär dig veta när det är dags att lägga ner.

Såklart man fattar att det är min åsikt när jag skriver "Se den, en av 2007 år bästa filmer".".

När du däremot citerar detta och skriver "FEL" så är du dum i huvudet. Detta är ett forum, det finns inget rätt och fel i ens åsikter. Förutom när du tror att du har rätt.

Curly : Jag tycker du ska ge den en changs om du har sett fram emot den, låt inte allt snack förstöra för dig, utan bilda din egen uppfattning. :rolleyes:

Naawh, tog du det personligt? Cry moar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du däremot citerar detta och skriver "FEL" så är du dum i huvudet. Detta är ett forum, det finns inget rätt och fel i ens åsikter. Förutom när du tror att du har rätt.

Men, du vet, han kan inte ha fel! Då rasar hans luftslott. Det spelar absolut ingen som helst roll hur vi vrider och vänder och lägger fram det så vrider han på det till något annat, något helt irrelevant om det så skulle krävas, för att få sig själv att verka i bättre dager. Vilket det inte gör, dårå. wink_618977_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jävlar vad det tog på mig. En random idiot på GTAsajten som ser ut som Babben Larsson var taskig. Bu-hu. :rolleyes:

Med tanke på alla svordomar, så jag skulle tro att du tog åt dig, ja.

Okej. :doh:

Men, du vet, han kan inte ha fel! Då rasar hans luftslott. Det spelar absolut ingen som helst roll hur vi vrider och vänder och lägger fram det så vrider han på det till något annat, något helt irrelevant om det så skulle krävas, för att få sig själv att verka i bättre dager. Vilket det inte gör, dårå. wink_618977_0.gif

Åtminstånde någon som är lite rolig medans han försöker håna mig. Tummen upp. ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tsss... Alla vet att Mordos är alternativ, han är UNIK och därför rebell! Han känner verkligen hur han ger etablissemanget en redigt spark i skrevet så fort han drygar med någon på internet. Jag menar, titta på hans avatar! Det industrialaktiga temat är verkligen nyskapande och unikt för honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, du vet, han kan inte ha fel! Då rasar hans luftslott. Det spelar absolut ingen som helst roll hur vi vrider och vänder och lägger fram det så vrider han på det till något annat, något helt irrelevant om det så skulle krävas, för att få sig själv att verka i bättre dager. Vilket det inte gör, dårå. wink_618977_0.gif

True, true. Sånna typer klarar inte av att förlora, man får helt enkelt låta dom tro att dom har rätt tills en dag då deras illusion går i spillror och dom tar livet av sig.

Babben : Sluta nu med flaggan i topp istället för att göra dig åtlöje av dig själv ytterligare. Kanskekan du starta en Kändis-look-alike tråd? Då vet vi ju iallfall vem du skulle likna :rolleyes:

On-topic :

Var det bara jag som

Fick rysningar genom hela kroppen när skyltdockan Fred stog ute på gatan?? Så jävla creepy. Samma sak när man hör alla otäcka jävla ljud när han ligger i sitt badkar, man kan bara föreställa sig hur det ser ut ute på new yorks gator vid det tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att använda imo är fult i början av en mening. Då kan du lika gärna skriva "in my opinion" eller "personligen tycker jag att". Fan vad kass du är som använder förkortningar i början av en mening.

Slösa ännu mer tid på dig än vad jag redan gör? Nä. Om du vill veta, leta själv. Jag behöver inte lägga fram de självklara bevisen för att visa att jag har rätt.

Nu tänker jag inte ha den här diskussionen med dig längre, för du börjar likna Maimstream för mycket. Och det var ungefär lika givande att ha en diskussion med honom som att slå en hammare i en vägg.

Jag har aldrig påstått att jag använder det så. Jag använder inte imo, om du minns. För det jag försöker säga är att det inte behövs. Pucko. Vet du vem du påminner om? Du är dagens pKz. Det där om självklara bevis var det mest tragiska jag läst.

Maimstream ägde. Fan vilken pinsam människa du är.

Ja, jävlar vad det tog på mig. En random idiot på GTAsajten som ser ut som Babben Larsson var taskig. Bu-hu. :rolleyes:

:doh:

Men, du vet, han kan inte ha fel! Då rasar hans luftslott. Det spelar absolut ingen som helst roll hur vi vrider och vänder och lägger fram det så vrider han på det till något annat, något helt irrelevant om det så skulle krävas, för att få sig själv att verka i bättre dager. Vilket det inte gör, dårå. wink_618977_0.gif

Helt rätt. Jag ber om ursäkt om jag varit fittig mot dig förut, jag tycker mycket bättre om dig nuförtiden :>

Åtminstånde någon som är lite rolig medans han försöker håna mig. Tummen upp. ;D

Det stavas medan

Tsss... Alla vet att Mordos är alternativ, han är UNIK och därför rebell! Han känner verkligen hur han ger etablissemanget en redigt spark i skrevet så fort han drygar med någon på internet. Jag menar, titta på hans avatar! Det industrialaktiga temat är verkligen nyskapande och unikt för honom!

Skönt att höra. Visste inte att så många hade genomskådat bluffen Mordos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...