Jump to content

I Am Legend


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har sätt filmen, och tycker den var jättekonstig. Det var ett

virus som mänskligheten släppt lös, 90% av alla var döda, några var imuna och resten var "zombies" eller något. Sedan så åkte han omkring med sin hund i säkert halva filmen innan någonting hände, och där var det inte speciellt mycket. Han träffade nån tjej med ett barn, blabla.

Somnade en stund också, men tycker ändå inte filmen är värd mer än 3-4/10.

Edit: Fixade spoilertag, kom på att det kanske behövdes. :(

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför

klättrade inte bara han ner i luckan och kastade ut granaten, och sen stänger igen allting? Slöfock.

Han har varit ensam i tre år, du märkte hur psyko han blev när hon försökte berätta att det fanns andra som överlevt. Antagligen är han rädd för det, vill inte längre leva då hans uppdrag är klart

Fy fan vad alla klagar på denna filmen, jag tyckte den var helt underbar.

Har sett den 3 gånger nu, och kan tänka mig att se den många gånger till. :(

Bara sett den på bio, lätt skaffa HD version av den när den kommer ut :wuub:

Sedan så åkte han omkring med sin hund i säkert halva filmen innan någonting hände, och där var det inte speciellt mycket.

Själv gillade jag det där,

att se hur han lever och sånt..

och ofc, Sam var söt :)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycke inte om denna filmen, känns som att det är för många sånna här filmer, inte för att jag har något emot dem, nej tvärtom jag gillar temat. Men denna var inte det minsta nyskapande och var bara tröttsam och ibland ologisk som t.ex.

klättrade inte bara han ner i luckan och kastade ut granaten, och sen stänger igen allting? Slöfock.

förmodar dock

att han inte hade mycket att leva för då allt han älskade var dött, men ändå.

. Nej 3 bajskorvar av 10 bajskorvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, fattar inte vad dom tänkte när dom valde Will Smith som huvudroll.

Man kan fan inte ta killen seriöst. Man tänker bara honom som en kille som går runt och skärmtar i alla sina filmer. Jag tog han seriöst i filmen "I robot" men annars tänker jag honom som en skämtare som inte ser något seriöst. I filmen var han över seriös och det blev bara fjantigt.

Slutet sög tycker jag och "Zombisarna" var ju as dåligt gjorda. Tänkte direkt på typ "mumien eller muniens återkomst" usch fy.

2/5 till denna film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg klart på filmen för mindre än 5 minuter sedan.

Jag tyckte de bara skrapade på ytan av vad som kunde ha hänt igentligen. Jag förväntade mig inte att den skulle vara så.. Dålig. Som Vaxxor sade, zombierna var ju fruktansvärt dåligt gjorda. Visst, de hade bra animationer. Men de var ju skitfula i allmänhet.

Nä. 3/10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, fattar inte vad dom tänkte när dom valde Will Smith som huvudroll.

Man kan fan inte ta killen seriöst. Man tänker bara honom som en kille som går runt och skärmtar i alla sina filmer. Jag tog han seriöst i filmen "I robot" men annars tänker jag honom som en skämtare som inte ser något seriöst. I filmen var han över seriös och det blev bara fjantigt.

Slutet sög tycker jag och "Zombisarna" var ju as dåligt gjorda. Tänkte direkt på typ "mumien eller muniens återkomst" usch fy.

2/5 till denna film.

Han har gjort action, komedi, romans, drama... så du tycker han inte passar för att du inte sett mer filmer med han.. tyckte han gjorde en bra roll..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst lite både här och där, och fattar verkligen inte vad alla snackar om när ni klagar på zombiesarna?

Dom är väll inte alls fult gjorda? Jag störde mig inte ett skit på hur dom var skapade, jag tyckte mest att dom såg läskiga ut. Vad var det för fult med dom?

Det känns konstigt att så många verkar ogilla denna filmen så mycket, när jag själv älskar den. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man vill ju att de kanske skulle vara LÄSKIGARE än att

se ut som människor som har en farmors hudproblem.

Tanken kanske inte var att de skulle vara skitläskiga utan bara vara där för att Will skulle ha något att göra på fritiden?

Funderar trots all negativ kritik på att se filmen.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...