Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...och N.E.R.D till Way Out West.

Hade ju hoppats stenhårt på en konsert med dom i sthlm, dom lär väl komma hit också.

Annars så är Rage en jävligt tung bokning, men det ryktas om en arena turne med dom i höst/vinter så hoppas dom kommer till sthlm då, för att dom lär ju spela den 14:e, samma dag som Foo Fighters, och det finns inget som får mig att missa Grohls headbangade och skrikande röst.

WTAI borde ha bandsläpp snart, dom har ju lovat 4-5 stora band till och 2 av dom som jag kunde tänka mig har ju nu blivit bokade till andra ställen, ska bli intressant och se vad dom kan få ihop nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockparty har bud ute på två Hawaii-stora amerikanska rockband.. detta kan bli så sjukt grymt, tänk The Killers och Modest Mouse.

Eller The Strokes!! Men jag är nog lite för opmistisk. :lol:

The Killers var för dyra, det sa dom redan innan dom första banden var klara, Modest Mouse är nog inte "Hawaii-stora", Pampas och det är knappt (tror jag iaf).

Bad Religion är klara för West Coast Riot i Göteborg och i samma stad fast på en annan festival, Metaltown så är Cavalera Conspiracy klara (fd Sepultura).

Annars så är ja fortfarande piss off på att N*E*R*D spelar i Göteborg, bäst för dom att dom kommer hit också, åker inte till Göteborg för att se dom.

[youtube-old]8jYB9lL93fM[/youtube-old]

Röj när dom spelar, Pharrell är cool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...