Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick du biljett då?

Nej. Jag var cirka 2-3 minuter ifrån att få. Ändå var jag inloggad 10-15 minuter före 9.

Det stog att jag var i kö i 15 minuter. Ändrade till 10 minuter. Ändrade till 5 minuter.

Efter ungefär halva tiden av att det stog att jag var i kö i 5 minuter slutade det uppdateras och jag blev hur glad som helst.

Kommer det upp att allt är fullt. Blev så hemskt ledsen. Jag har dock lagt två bud på blocket och får hoppas på det.

Annars vet jag inte. Var massa från min klass som fick biljetter så det var ju inte roligt att se hur glada dom blev.

Ursäkta för min dåliga formulering, är lite trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Jag var cirka 2-3 minuter ifrån att få. Ändå var jag inloggad 10-15 minuter före 9.

Det stog att jag var i kö i 15 minuter. Ändrade till 10 minuter. Ändrade till 5 minuter.

Efter ungefär halva tiden av att det stog att jag var i kö i 5 minuter slutade det uppdateras och jag blev hur glad som helst.

Kommer det upp att allt är fullt. Blev så hemskt ledsen. Jag har dock lagt två bud på blocket och får hoppas på det.

Annars vet jag inte. Var massa från min klass som fick biljetter så det var ju inte roligt att se hur glada dom blev.

Ursäkta för min dåliga formulering, är lite trött.

Ett tips nästa gång du ska boka biljetter via ticnet, ring dom istället, dom slänger ut alla som är inne på sidan innan 9:00 för att alla ska få en lika chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite mini-info såhär på kvällskvisten

  • The Go! Team är klara för Arvikafestivalen, och är alltså det andra bandet som de släpper i år.
  • 75 000 biljetter finns till salu till Roskildefestivalen, och går att köpa via deras hemsida. Det finns tre typer av biljetter; biljett+camping, biljett+camping+uppsatt standardtält, och biljett+camping+uppsatt 'deluxe'tält. Vad det senare innebär vet jag inte.
  • Runt 170 band kommer att spela på Roskilde nästa år
  • Under oktober månad kunde man rösta på Roskildes hemsida vilka band man ville skulle gästa festivalen. Radiohead var 'at the very top of the list'.
  • Sweden Rock Festival har fått tillskott med nya band. Däribland min brors, H.e.a.t.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket snack om konserter här i festivaltråden. Så nämner väl att jag förmodligen kommer se Smashing Pumpkins i vår.

Kent har jag för övrigt sett en gång, gratis. Inget jag uppskattade.

Hmm.. Sant, tråden kanske borde ändra namn till "Festivaler och Konserter", eller är det för stor skillnad? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Porcupine Tree ganska nyss, och hade biljetter till Explosions In the Sky, men de jävlarna ställde in, big buhu. Har Band of Horses-biljetter i mars, men ska kanske inte gå.

Vilken konsert hade du biljetter till?

Den där gången på södra teatern i maj 2007 eller?

Hade också biljetter, blev så sjukt ledsen. Funderar på att gå nu när de ska dit, men jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piteå super och spyr, heter det.

Jag vill till Sweden Rock Festival, men kan nog förmodligen inte.

Bara fjortisar som klunkar i sig mer än vad om tror sig klara av ju. ): Var på Neverstores konsert där i somras, och stötte på några fjortistjejer som sitter mot en vägg och 'peppar' varandra, "Kom igen Maja du kan! Halsa öljäveln nurå!!!" typ...

Brukar faktiskt vara bra folk där :P (Snubbarna på YouTube som bråkar över att någon heilade är väl ett undantag, menmen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...