Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ang Arctic Monkeys, har dom ens nått nytt på G? är dom inte rätt upptagna med sina sidoprojekt? om inte så är det väl inte så kul och slänga pengar på dom så dom kommer och lirar äldre grejer, dom är ju dessutom shit boring live (om man typ inte ser dom i England där dom verkar ge lite extra på sina gig), tycker dom ska satsa på att få Last Shadow Puppets istället.

De började jobba på tredje i juli, har ju haft en del nya låtar rätt länge. Josh Homme ska producera, sägs det. Och Last Shadow Puppets turnerade ju en del i år, tror Arctic Monkeys kan bli aktuella till nästa sommar. Somutländsk headliner valde jag mellan Muse och Arctic Monkeys, tror nog Muse är ett bättre liveband (eller: det är de) men jag gillar Arctic Monkeys mer som band, och valde därför dem.

Vad önskade du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De började jobba på tredje i juli, har ju haft en del nya låtar rätt länge. Josh Homme ska producera, sägs det. Och Last Shadow Puppets turnerade ju en del i år, tror Arctic Monkeys kan bli aktuella till nästa sommar. Somutländsk headliner valde jag mellan Muse och Arctic Monkeys, tror nog Muse är ett bättre liveband (eller: det är de) men jag gillar Arctic Monkeys mer som band, och valde därför dem.

Vad önskade du?

Ja jag läste för ett tag sen att han kanske skulle hjälpa dom att prodda nytt, men trodde det rörde sig om någon enstaka låt men om han proddar dom så måste den skivan bli bra :), iaf bättre än den senaste, den första är fortfarande riktigt bra.

Önskade:

Internationell headliner: Nine Inch Nails

Mellanstor internationell artist: Arctic Monkeys (för din skull)

Svensk headliner: Bob Hund

Mellanstor svensk artist: Johnossi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag läste för ett tag sen att han kanske skulle hjälpa dom att prodda nytt, men trodde det rörde sig om någon enstaka låt men om han proddar dom så måste den skivan bli bra :) , iaf bättre än den senaste, den första är fortfarande riktigt bra.

Önskade:

Internationell headliner: Nine Inch Nails

Mellanstor internationell artist: Arctic Monkeys (för din skull)

Svensk headliner: Bob Hund

Mellanstor svensk artist: Johnossi

Åh. :)

Arctic Monkeys fullständigt avgudar ju QotSA så kul för dem att ha med honom i arbetet. Gillade andra rätt så jättemycket förra året men med tiden har den bara blivit sämre, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...