Jump to content

RIP Kevin DuBrow


Renard
 Share

Recommended Posts

Ja nu har världen förlorat ännu en legendarisk metal sångare. Kevin DuBrow hittades igår död vid 52 års ålder i sitt hem i Las Vegas. DuBrow var sångare i det kända metal bandet Quiet Riot som var som störst på 80-talet.

Jag vet inte om alla här känner till honom, men för mig som bara lyssnar på 80-tals metal så är det en stor förlust.

R.I.P

Läs mer

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Du kan ju alltid hedra personen genom att använda en bild på honom som Avatar och Signatur. På så sätt så vet folket liksom "Jaha.. det är han.. ok". Jag tror inte man hedrar någon genom att göra en tråd på ett forum :). Men jag svarar precis som de flesta, vem?.

Aja, RIP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu går jag ifrån ämnet lite men de flesta verkar bara bli sura när någon de inte känner till har dött, inom rockkretsar är säkert det här ett uppmärksammat dödsfall. Eftersom sådna här trådar bara verkar urarta i spam och inlägg om att folk inte vet vem det är (man behöver ju inte skriva det i tråden förresten!), varför inte göra en Officiell RIP-tråd? Nu är jag inte särskilt förtjust i officiella trådar för det är så GTASajten-typiskt, men det är inte så kul när det blir så här heller.

:)

Och R.I.P., förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...