Jump to content

RIP Kevin DuBrow


Renard
 Share

Recommended Posts

Vi får väl se hur många RIP trådar som dyker upp när Ozzy dör. Så man måste vara så pass känd så att alla på gtasajten känner till honom/henne innan ni kan visa lite respekt?

Kicken: Självklart, helt underbart forum det där. Forumlekar och skoj, plus man får säga vad man vill utan att nitiska admins kommer och gnäller över att man sa neger.

Det kommer kanske vara fler som har en åsikt om man faktiskt vet vem det är. Det handlar inte om att inte visa snubben respekt. Jag hade inte hört namnet förut.

För att köra på ditt spår, med Ozzy, så kan jag ju säga att jag tyckt det vore mer logiskt att han fick en tråd. Då inte för att han är mer värd än någon annan, absolut inte. Däremot skulle en "Ozzy Osbourne död" topic kunna bilda en hel del diskussion tror jag.

Dessutom har detta forum knappast hårda regler, så länge man inte är i nivå med en idiot behöver man inte tänka på de när man skriver.

btw...varför tar alla mordos som något skräckexempel? Tycker han är minst lika trevlig som någon annan här, visst skriver han kanske inte alltid de mest uppmuntrande inläggen, men äh! Han är mysig tycker jag :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag vet att folk hatar mig på GTAsajten, men endå trivs jag som fan här. Alla är inte lika ruttna som R2D2. Till och med Mordos har sagt snällare saker (Se det som en komplimang Mordos :mellow: ). Men det spelar ingen roll hur jävla mycket skit folk snackar om mig eller hur många som helt oprovocerat försöker mota bort mig härifrån. GTAsajten is a part of my heart. Är inne här varje dag, kommer vara här varje dag.

EDIT: Säg gärna hur jag kan förbättra mig själv :) . Im open

Äh, klaga inte på R2D2. När folk klagar på forumet är ett vanligt svar "stick om det inte passar".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vitt jag kommer ihåg så har jag aldrig bett någon sticka för att den klagade. Men jag är ju snäll innerst inne :)

Qouad: Mot dig har han aldrig varit dum, men han var på mig ett bra tag. Men wtf, thats life. Jag skäms över att ha "mobbat" personer IRL. Har själv varit mobbad så jag vet hur det känns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vitt jag kommer ihåg så har jag aldrig bett någon sticka för att den klagade. Men jag är ju snäll innerst inne :)

Qouad: Mot dig har han aldrig varit dum, men han var på mig ett bra tag. Men wtf, thats life. Jag skäms över att ha "mobbat" personer IRL. Har själv varit mobbad så jag vet hur det känns.

Men om du har varit mobbad... Varför gör DU det? :mellow::doh:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...