Jump to content

RIP Kevin DuBrow


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Usch, kan ingen skapa en R.I.P-topic med RSS-feed från Aftonhoran eller nått så man slipper skiten.

Fixa även "Does it look like I care" från alla medlemmar som automatiskt postas när en ny kändis dör.

På det sättet slipper vi se nyskapade R.I.P-topics och folk slipper skriva hur mycket dom inte bryr sig om att någon kändis har dött..

Herregud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är såna här R.I.P.-trådar så fruktansvärt onödiga. Du säger att det är till för att hedra din fallna idol men på vilket sätt egentligen? Att över internet sörja en person som du endast känner genom hans röst är ju egentligen ganska banalt. Lika banalt som att sörja Christopher Reed, Curt Kobain eller din lokale pizzabagare som lagade så jäkla goda pizzor. Är det deras talang som räknas? Eller ser du dem som kulturhjältar som hjälpte oss ur depression och mörker? Om det är fallet, vad är detta för jäkla sätt att hedra någon? Skicka ett brev till hans familj, måla ett porträtt eller komponera en låt dedikerad till honom istället om du nu tycker att han är värd det. 'Killen kunde sjunga, vafan' - åh, men det ändrar ju hela spektrat. En sån sångröst förtjänar ju verkligen sin salut. 'Men han var ju en legend!' Du visste ju inte ens vad dödsorsaken var? 'Öhh.. överdos antagligen' - Lysande slutledning, Whatson. "Det är ju det rockstjärnor SKA dö av. Sex, drugs, fula frisyrer och rock n' roll! Yeah, varför föddes inte JAG på 80-talet?" Nej, bajs på den här tråden, jag kunde verkligen inte bry mig mindre om någonting just nu. Verkligen. Jag bryr mig mer om Nisse Eklunds tragiska handolycka i hans hem i Karlstad än Kevin DuBrow.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, dödstrådar handlar väl om att minnas och summera ett livsverk som man uppskattar och jag ser egentligen inget fel med det. .

Nu är dock min kunskap om Kevin DuBrow ungefär på samma nivå som min kunskap om rätoromansk folkpoesi men RIP i alla fall.

RIP indeed.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tydligen bara här på gtasajten som vi vägrar hedra en skön sångare

Läs här tex

Kanske för att han inte var den största i Sverige kanske, men gillar man retro metal så bör man ju ha hört snubben. Han var ju en av dem som formade metal till vad den är idag.

Läs P-C:s post, please.

Sedan så måste man bli användare på det där forumet :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får väl se hur många RIP trådar som dyker upp när Ozzy dör. Så man måste vara så pass känd så att alla på gtasajten känner till honom/henne innan ni kan visa lite respekt?

Kicken: Självklart, helt underbart forum det där. Forumlekar och skoj, plus man får säga vad man vill utan att nitiska admins kommer och gnäller över att man sa neger.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får väl se hur många RIP trådar som dyker upp när Ozzy dör. Så man måste vara så pass känd så att alla på gtasajten känner till honom/henne innan ni kan visa lite respekt?

Kicken: Självklart, helt underbart forum det där. Forumlekar och skoj, plus man får säga vad man vill utan att nitiska admins kommer och gnäller över att man sa neger.

Ja, våra admins här på gtasajten är ju sådana paragrafryttare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken: Självklart, helt underbart forum det där. Forumlekar och skoj, plus man får säga vad man vill utan att nitiska admins kommer och gnäller över att man sa neger.

Jag tror kicken-san menade att man måste regga sig på det där forumet för att kunna läsa det.. :)

Vad gör att du stannar här då? Ingen kommer sakna dig direkt.

Seså, seså. Calm down. Här är en katt och en hund:

cuteoverload_951566_0.jpg

Det ÄR en hund! rant_835417_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att folk hatar mig på GTAsajten, men endå trivs jag som fan här. Alla är inte lika ruttna som R2D2. Till och med Mordos har sagt snällare saker (Se det som en komplimang Mordos :mellow:). Men det spelar ingen roll hur jävla mycket skit folk snackar om mig eller hur många som helt oprovocerat försöker mota bort mig härifrån. GTAsajten is a part of my heart. Är inne här varje dag, kommer vara här varje dag.

EDIT: Säg gärna hur jag kan förbättra mig själv :). Im open

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...