Jump to content

Morgonvanor


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vaknar. Väljer vad jag ska ha på mig i 15min. Fixar håret i 15min. Ibland tar jag en macka, ibland inte. Går till skolan :mf_doof:

15 minuter att fixa håret? Det är ju typ.. En riktig skön bajstund ju!

Och alla ni som inte käkar, hur röven klarar man sig utan frukost? Skulle själv döda någon om jag inte fick mat.

Om jag skulle bo i afrika hade jag rest upp det svarta folket mot alla vita! Så jag kan käka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och alla ni som inte käkar, hur röven klarar man sig utan frukost? Skulle själv döda någon om jag inte fick mat.

Om jag skulle bo i afrika hade jag rest upp det svarta folket mot alla vita! Så jag kan käka

Brukar bara dricka ett glas saft eller mjölk till frukost, sen äter jag rätt ofta inget före lunch i skolan. :mf_doof:

Vet inte, har ingen aptit på morgonen, så det blir aldrig att jag äter hemma då. Rätt ofta så köper jag en macka eller något i skolan dock, lite senare på förmiddan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju börja med att säga att jag är extremt morgontrött, går inte upp före 12 om det inte behövs.

Sen jobbar jag olika tider så jag ger er två scenarion.

Jobbar jag kväll så har jag oftas jobbat kväll dagen innan så jag ställer klockan på 11:30, går upp ca 12:30, käkar nått, åker och tränar, åker hem och duschar, äter nått mer, sätter mig framför datorn och kollar serier och läser nyheter och lyssnar på musik, fixar till mig sen och åker jag och jobbar.

Jobbar jag lunch så är det ett helvete att ta sig upp, börjar 8:00, ställer klockan på 6:15, snoozar till 6:45-7:00, tvingar mig in i duschen, sover fortfarande, går ur duschen, sover fortfarande, fixar till mig, sover fortfarande, väljer kläder, sover fortfarande, går ner och äter frukost och dricker te (måste ha en kopp te på morgonen), vaknar till lite, borstar tänderna, går till bussen (vågar inte ta bilen på morgonen, rädd för att somna bakom ratten :mf_doof: ), går till bussen, är lite piggare, sätter mig på bussen och sätter på mp-3 spelaren, somnar om.

När jag är ledig så sätter jag mobilen på ljudlöst och ner i byxfickan så jag inte hör vibrationerna, sover så länge jag kan, sen följer ungefär samma scenario som när jag jobbar kväll.

Får se hur det kommer gå imorgon, nu har jag jobbat kväll och ska jobba lunch imorgon, kommer inte att funka :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du skaffat för jobb? :whistling:

Har nämts i Festtråden.

Jag är inne på min andra vecka på Fagerhults AB. (yes box, jobbar rätt över gatan. 2 minuter till jobbet)

Jobbar på Lackeringsavdelningen (Pulverlackering, står vid en line).

Jobbar 14.00 - 00.00 Måndag till Torsdag.

Helt okej jobb, men tiderna är skit. Detta var dock det enda som fanns, och eftersom jag vart arbetslös sen jag slutade skolan så finns det inga mer pengar för mig, så jag var tvungen att ta första bästa jobb.

Har vic fram tills 7:e Februari, efter den tiden för jag antingen förlängd vic, fast anställning eller kicken. Om det är något av de två första så ska jag ansöka om nya tider eller ny avdelning.

Fint med 12-13 tusen i månaden (före skatt.. 18793kr).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...