Jump to content

Svensson Svensson!


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Kommer lite sent med en kommentar här! :P

Såg som många här första avsnittet, och det höll väl på det stora hela ungefär samma klass som förut. Men Allan Svensson som Gustav skiner nog ändå starkast, det är i alla fall intrycket av första avsnittet. Kommer nog följa denna säsongen också.

Kändes lite konstigt dock att den gamla hederliga inledningen var utbytt mot en datoranimerad sådan. Ingen annan som reagerade på det? Älskade den gamla. Men, men nya tider, nya seder... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade ni på kvällens avsnitt? :lol:

Lika knasigt som alltid. Började gapflabba när

Gustav kom in till Lena och John och köket var omgjort: "Oj förlåt jag har gått fel"

:lol:;) ;)

Lite kul var också

"Hejdå kompis, hej hej, kul, tack"

, samt slutet då

Gustav bokstavligt talat flög upp ur sängen

;)

Måste nog kolla en gång till då det kommer upp på svt.se.

edit: :mellow:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade ni på kvällens avsnitt? :mellow:

Lika knasigt som alltid. Började gapflabba när Gustav kom in till Lena och John och köket var omgjort: "Oj förlåt jag har gått fel" :lol::lol:;)

Lite kul var också "Hejdå kompis, hej hej, kul, tack", samt slutet då Gustav bokstavligt talat flög upp ur sängen ;)

Måste nog kolla en gång till då det kommer upp på svt.se.

Kanske kunde ha lagt en spoilertag över så personer som missat avsnittet (bland annat jag) inte ska behöva få veta det roliga innan man har sett det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske kunde ha lagt en spoilertag över så personer som missat avsnittet (bland annat jag) inte ska behöva få veta det roliga innan man har sett det.

Det andra avsnittet sändes tidigare ikväll. Det här är en tråd om serien. Då är det rätt självklart att folk kommer att skriva om avsnittet. Har du inte sett det behöver du ju inte gå in och läsa :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var kul idag. :mellow:

Synd bara att Gustav och Lena är så hatiska mot varandra. ;)

Nej det var ju kul :lol:, iallafall första gången Lena slängde något i köket och Gustav sa "Det där behövde mamma"!

EDIT: Nej jag gör ingen spoilertag, tycker TBM förklarade det rätt fint ändå :lol:.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det andra avsnittet sändes tidigare ikväll. Det här är en tråd om serien. Då är det rätt självklart att folk kommer att skriva om avsnittet. Har du inte sett det behöver du ju inte gå in och läsa :mellow:

Så du menar att om man missar ett avsnitt så ska man inte gå in i tråden förrän man har sett det avsnittet? Men det förstår väl jag också, för det är ju så förbannat svårt att bara spoilertagga texten som avslöjar något. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju bara en humorserie, känns inte direkt som att det är någon spännande handling man kan spoilera för någon. Att man tar upp några av skämten i tråden bör ju inte göra så mycket.

- - - - -

Nu mina tankar om serien...

Tycker den är okej att se på om man inte har något annat för sig, men inget jag tänker följa direkt. Vissa skämt är rätt så bra, men långt ifrån alla. Dessutom känns några av skådespelarna väldigt stela, speciellt den lilla tjejen (tycker inte att hon tillför särskillt mycket heller för den delen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ROFFELMJAU!

Spoilers är till för folk som inte har sett att slippa få reda på saker som andra har sett. Simple as hell!

Ibland är det faktist inte ens eget fel att man missar ett avsnitt, och då ska man ändå kunna kolla i denna topic utan att få hela avsnittet upp i ansiktet.

Så jag skiter i vad ni tycker, spoila eller bli bannade. Simple as hell!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag skiter i vad ni tycker, spoila eller bli bannade. Simple as hell!

Men vad sjutton..

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=928027

Visst, inte den största spoilern kanske, men det är i alla fall värre än att berätta om ett skämt i en komediserie.

Men nu kommer jag bara bli bemött med antingen ordet "Kärring", eller eventuellt en 10-radig motsägelse som jag inte kommer komma på något bra att svara på. Så jag vet inte varför jag gav mig in på det här.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad sjutton..

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=928027

Visst, inte den största spoilern kanske, men det är i alla fall värre än att berätta om ett skämt i en komediserie.

Men nu kommer jag bara bli bemött med antingen ordet "Kärring", eller eventuellt en 10-radig motsägelse som jag inte kommer komma på något bra att svara på. Så jag vet inte varför jag gav mig in på det här.. :(

Ehum. Okej, om du inte har sett avsnitt E01S03 på PB så kommer du inte fatta ett piss av mitt inlägg. Där har du skillnaden. Du får tala i tungor. Göm ord som inte får komma ut, namn speciellt.

Lika knasigt som alltid. Började gapflabba när Gustav kom in till Lena och John och köket var omgjort: "Oj förlåt jag har gått fel" :(:lol::(

Lite kul var också "Hejdå kompis, hej hej, kul, tack", samt slutet då Gustav bokstavligt talat flög upp ur sängen :lol:

Alla samtal ska spoilas. Då det är direkt taget från avsnittet. 2 spoilers.

Namn ska också spoilas eller tas bort helt. 3(4) spoilers.

Jo det var kul idag. ^_^

Synd bara att Gustav och Lena är så hatiska mot varandra. :(

Synd bara att dom är så hatiska mot varandra.

Detta gör att dom som inte sett avsnittet inte vet vilka. Nu har du sakt vilka som är hatiska mot varandra, en spoiler.

Och framför allt. Kärring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum. Okej, om du inte har sett avsnitt E01S03 på PB så kommer du inte fatta ett piss av mitt inlägg. Där har du skillnaden. Du får tala i tungor. Göm ord som inte får komma ut, namn speciellt.

Alla samtal ska spoilas. Då det är direkt taget från avsnittet. 2 spoilers.

Namn ska också spoilas eller tas bort helt. 3(4) spoilers.

Synd bara att dom är så hatiska mot varandra.

Detta gör att dom som inte sett avsnittet inte vet vilka. Nu har du sakt vilka som är hatiska mot varandra, en spoiler.

Kan till viss del hålla med dig. Men att skriva "dom" istället för namnen är ingen större skillnad imo. Spoilar man bara namnen så borde det vara bra.

Och när det nu verkar vara så viktigt med spoilers överallt, så varför läggs inte en sådan regel till i listan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan till viss del hålla med dig. Men att skriva "dom" istället för namnen är ingen större skillnad imo. Spoilar man bara namnen så borde det vara bra.

Och när det nu verkar vara så viktigt med spoilers överallt, så varför läggs inte en sådan regel till i listan?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t=0&start=0

Ka-blaaaam.

Det är på gång, typ.

EDIT: Orka att internet ska vara så segt så man får en gammal länk. Pfft!

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...