Jump to content

Svensson Svensson!


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Gustav snackar med Lina.

Gustav - eh eh eh, höst.

Lina - Va?

Gustav - Jag menar, vilken fin höstkappa.

Lina - Vad har du gjort?

Gustav - Varför tror alla så fort jag är glad, så har jag gjort nåt?

Lina - Vad har du gjort?!

Gustav - Ok ok, jag har snott en kattunge från kliniken och lagt den i kylskåpet!

;)>_<:wub::)B):w000t:

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, spoiler va? >_<

Men måste hålla med om vad ni skrivit, förbannat roligt. Satt och skrattade från början till slut. ;):wub: Slutet när han skulle, ehm ,spoiler var det, ja...

börja måla om hos Lena och John

var också lite kul.

Tyckte dock lite "synd" om Gustav i slutet också när han kom in och var besviken över att han gett bort kattungen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, spoiler va? >_<

Men måste hålla med om vad ni skrivit, förbannat roligt. Satt och skrattade från början till slut. ;):wub: Slutet när han skulle, ehm ,spoiler var det, ja...

börja måla om hos Lena och John

var också lite kul.

Tyckte dock lite "synd" om Gustav i slutet också när han kom in och var besviken över att han gett bort kattungen :)

Jag håller med, jag hade precis börjat gilla Olof.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...
Var väl inget höjdaravsnitt, men Allan styr upp allt som vanligt :mf_doof:

Jag tyckte det var riktigt dåligt, smålog väl en gång och det var när han hade tryckt upp extranycklar, annars kändes humorn rätt torr. Nej det var bättre på 90-talet.

Ingen serie jag kommer följa så noga, men ges tillfälle så kollar jag säkert, för det är som du sa, Allan Svensson kan ha sina stunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte det var riktigt dåligt, smålog väl en gång och det var när han hade tryckt upp extranycklar, annars kändes humorn rätt torr. Nej det var bättre på 90-talet.

Ingen serie jag kommer följa så noga, men ges tillfälle så kollar jag säkert, för det är som du sa, Allan Svensson kan ha sina stunder.

Följde den förra nya säsongen någosånär och den var ok. Det här avsnittet kom tyvärr inte upp i så mycket, kändes lite pratigt, men visst smålog jag lite ibland. Man känner ju Gustav så bra vid det här laget. Hoppas ändå att kommande avsnitt är bättre, även om jag inte kommer följa Svensson slaviskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...