Jump to content

Dumpen borttagen?


Nybörjaren
 Share

Recommended Posts

Tjena.

När man går in på www.gtasajten.com står det enbart "Sidan är nedlagd" med en länk till forumet.

Är dumpen borta, eller har jag missat något :shifty:?

Hoppas inte Hultenius har deletat dumpen, fanns ju så mycket bra fakta på GTAsajten :)

Hälsningar

Nybörjaren

http://www.gtasajten.com/dump/ :)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Men alltså... Sidan är alltså helt jävla nedlagd nu eller? ^_^ Jag har inte riktigt fattat det här.. Den låg väl bara på is? Och nu helt plötsligt är den NEDLAGD?! :'( Har alltid hoppats att Hultan ska få ork att starta den igen, men nu verkar inte fallet vara så längre.. :)

Sidan är nerlagd.

Om Hultenius tänker starta den någon gång igen i framtiden kan ingen annan än han svara på.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså... Sidan är alltså helt jävla nedlagd nu eller? ^_^ Jag har inte riktigt fattat det här.. Den låg väl bara på is? Och nu helt plötsligt är den NEDLAGD?! :'( Har alltid hoppats att Hultan ska få ork att starta den igen, men nu verkar inte fallet vara så längre.. :)

Visst är det trist.

Dumpen fanns ju förut, nu finns inte ens den. Dock kommer man ju in på länken Henkibojj lade upp.

Undrar varför länken till dumpen togs bort?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har gått över ett halvår nu, så jag tänkte rensa upp lite på startsidan och bara konstatera att sidan var nerlagd.

Tänkte även göra redirecten gtasajten.com -> gtasajten.com/forum men ångrade mig i sista sekund.

Men som sagt, dumparna finns och kommer att finnas kvar.

http://www.gtasajten.com/dump

http://www.gtamods.com/dump

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Ta bort "Sidan är nerlagt" och skriver man gtasajten.se/com så går man direkt till forumet istället.

Onödigt slöseri med tid att man behöva hela tiden trycka på "Forumet finns dock kvar."...

Många av våra besökare är periodare som återkommer vid varje ny GTA-release.

Syftet med sidan har varit att informera dessa om själva sajten inte finns kvar längre.

Men du kan vara lugn, sidan kommer nämligen att tas bort redan inatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trist om huvudsidan försvinner, tycker du kunde ha gjort något som Vice föreslagit istället och piffat upp den lite med en bild och en länk till forumet. Eller kostar det att ha domänen kanske?

Men your'e the boss, boss. :confused:

Domänen används av forumet också så kostnadsmässigt spelar det ingen roll.

Jag håller med whoopee, det vore synd om förstasidan försvann. Piffa upp den istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...