Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

Självklart. Bästa OS;et på länge. :>

Tur att det inte är många MacTalibaner och linuxnördar här annars hade du fått det jobbigt ;D Kul att läsa kommentarerna till artilkar om Windows/Linus/Mac på www.idg.se, bara krig hela tiden!

Jäkligt fin setup, antar att du rullar tillbaka stolen när du glor på tv'n?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också Windows 7, ta på mig!

Nej men, jag har nyss möblerat om så nu sitter jag under snedtaket igen. :>

Gillar högtalarna, spoten och skärmen (hur stor?), gillar inte mobilfåtöljen. Känns väldigt Sergels Torg '02. Och du skulle behöva någon tavla, affisch, eller liknande på väggen, det skulle liva upp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Gillar högtalarna, spoten och skärmen (hur stor?), gillar inte mobilfåtöljen. Känns väldigt Sergels Torg '02. Och du skulle behöva någon tavla, affisch, eller liknande på väggen, det skulle liva upp!

Mitt svar är inte alls försenat... :)

20" är skärmen. Jag gillar inte direkt heller mobilfåtöljen. Det känns mer "bebott" IRL än vad det gör på bild, det är en garderob alldeles till höger utanför bilden vilket gör datorhörnan till just det, en hörna. Å andra sidan är jag minimalistisk av mig. Skulle kunna hänga upp ett par 15x10-foton jag har liggande i ett skåp.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att posta lite datorhörnor tycker jag! Har bytt plats på skrivbordet sen senast, skaffat lite nya prylar samt städat :)

Låter bra tycker jag!

Tog en snabb bild med mobilen, hoppas det går att ladda upp via den så jag slipper leta upp en usbkabel. :)

Det gjorde det! Men det var fan inte värt besväret. Nästa gång letar jag kabel istället. :w000t:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...