Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

Detta har hänt sedan jag lade upp en bild senast:

Ny lägenhet, nytt skrivbord, ny skrivbordsstol, ny familjedator (den bärbara), nya hörlurar, ny skärm, Guitar Hero, lånad gitarr, lånad katt (han är där någonstans :P )

Ska lägga upp en finare bild senare. <_<

Såg faktiskt väldigt tråkigt ut. Sätt upp några tavlor vetja! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har hänt sedan jag lade upp en bild senast:

Ny lägenhet, nytt skrivbord, ny skrivbordsstol, ny familjedator (den bärbara), nya hörlurar, ny skärm, Guitar Hero, lånad gitarr, lånad katt (han är där någonstans ;) )

Ska lägga upp en finare bild senare. :o

Stolen, vad heter den?/var köps den? Ser skön ut :rolleyes:

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stolen, vad heter den?/var köps den? Ser skön ut :whistling:

Jysk. :D Kostar 2500, men vi lyckades tajma en rea så det var halva priset. Jodå, den är jätteskön.. Hög i ryggen och så. Enda negativa jag kan säga efter några månaders användning är:

att stoppningen i armstöden verkar flytta runt lite och det har blivit en fördjupning där jag har armbågarna.

att skruvarna som skulle efterdras "efter någon veckas användning" fortsätter bli lösa med jämna mellanrum

samt att den knarrar. Men det fixar jag lätt med lite matolja.

Den var lätt värd 1250 kronor och rekommenderas om du hittar den för det priset. 2500 vet jag inte om jag skulle ge.

Fyra av fem toasters

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bratvariant av datorbord när du verkligen inte har en enda sak i hyllorna? :)

För jag har precis fått in hyllan och en del av skrivbordets skivor gick sönder för detta är ett par år gammalt. Så ja fick ta mitt gamla skrivbord och fick sätta ihop dessa hyllor till skrivbordet.. Precis som boomer sa jag har precis flyttat och fått in detta så jag har inte orkat fylla hyllorna än.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...