Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

kattälskaren vad är det för bakrund du har på din dator den där gröna grejset. Gillar den sjukt mycke :angry:

kolla förra sidan

eXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXotic VAFAN

skulle inte gått tillbaka till förra sidan för att vara säker innan jag postade.. VA FAN

eXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXotic

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här:

LÄNK

...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända:

LÄNK

De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu:

Vad säger ni, vore detta bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här:

LÄNK

...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända:

LÄNK

De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu:

Vad säger ni, vore detta bättre?

Varför inte bara kasta upp en hylla/tavla? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här:

LÄNK

...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända:

LÄNK

De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu:

Vad säger ni, vore detta bättre?

Kanske inte åt det hållet du är ute efter men jag tipsar om det ändå. Om du har en skrivare i din närvaro så skulle det säkert gå och göra något ballt med Rasterbator? Tanke på att det är en större yta. :confused:

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har någon här tips på en riktigt bra datorstol? Den ska gå att köpa på någon av de större ställena (IKEA, Mio, EM-möbler eller något annat som jag säkert glömt nu) och ska inte vara en obekväm designpjäs i 10 000-kronorsklassen.

Den ska ha hög rygg, armstöd och kunna agera lite fåtölj ifall jag vill sitta framför datorn och se på film.

Jag ska självklart ut och jaga lite själv, men jag tänkte att om någon sitter inne med ett hett tips så ska den få chansen att dela med sig av det. :whistling:

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon här tips på en riktigt bra datorstol? Den ska gå att köpa på någon av de större ställena (IKEA, Mio, EM-möbler eller något annat som jag säkert glömt nu) och ska inte vara en obekväm designpjäs i 10 000-kronorsklassen.

Den ska ha hög rygg, armstöd och kunna agera lite fåtölj ifall jag vill sitta framför datorn och se på film.

Jag ska självklart ut och jaga lite själv, men jag tänkte att om någon sitter inne med ett hett tips så ska den få chansen att dela med sig av det. :whistling:

Tack på förhand!

Köpte själv en 500-kronorspjäs från Jysk för några år sedan, och den är riktigt skön. Dock knarrar den lite när man gungar bak den, men det går säkert att åtgärda. Fuskläder, har armstöd, går att ställa in stolhöjd, kan rulla, snurra, osv! Vet dock inte om de har kvar den, men när jag kollade deras broschyr (sid. 8-9), fanns det några som säkert skulle kunna behaga ditt behag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte själv en 500-kronorspjäs från Jysk för några år sedan, och den är riktigt skön. Dock knarrar den lite när man gungar bak den, men det går säkert att åtgärda. Fuskläder, har armstöd, går att ställa in stolhöjd, kan rulla, snurra, osv! Vet dock inte om de har kvar den, men när jag kollade deras broschyr (sid. 8-9), fanns det några som säkert skulle kunna behaga ditt behag!

1000-kronorsversionen såg intressant ut! Tack för tipset, det får bli att åka och provsitta. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...