Jump to content

GTA IV laddar i 10 min?


Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag gnäller på att folk ska vara så negativa till det.

"Böhö måste vänta 10 minuter, då kan man inte spela snabbt"

Vad är det för fel på att vänta i 2-3 sekunder några gånger i timmen då?

Börjar bli förbannat trött på ditt odrägliga betéende, väx upp för farao.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad iriterande om det krashar och du ska starta det igen ><

Hur stor chans är det? För mig har det aldrig hänt att GTA-spel kraschar, och chanserna till det minskar ju ännu mer nu när konsolerna blir ännu bättre.

Det tråkiga som jag ser det med att vänta 10 minuter är väl om man inte tänkt spela så länge. Utan man måste ställa in sig på att spela det ett tag, annars har 1/5 del av tiden gått åt av bara laddningstid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 minuter är löjligt. I Test Drive Unlimited är det knappt några laddningstider alls och spelet startar bums!

Men sen så är väl storleken på spelen rätt stor skillnad om jag inte uppfattat fel?

jag skulle luuungt vänta 10 min för att slippa laddningstider helt! eller om i början så kan man välja typ "Quickstart" så kommer det andra med laddningstider vid städer,byggnader ect. om man ska spela liten stund bara..

men med tanke på konsoll prestandan som 360 och Ps3 har så tror ja dom kan få ner den tiden rätt mkt faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men se det från en bra synvinkel: Starta GTA IV och städa sedan lägenheten. Har du en med två rum och kök borde du bli klar ungefär när den laddat färdigt (w00t)

Det är även så majoriteten av alla som postat här har tänkt så du är inte den enda som tänker så....

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, har ni lyssnat på ljudklippet? Det är en snubbe som säger att "oj, vad mycket man kan göra i IV. Med tanke på hur mycket data det där är och med tanke på hur långa jag tycker att PS3s och 360s laddningstider är så kan det ju ta tio minuter, säkert."

Glöm det där om tio minuters laddningstid, det är bullshit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, har ni lyssnat på ljudklippet? Det är en snubbe som säger att "oj, vad mycket man kan göra i IV. Med tanke på hur mycket data det där är och med tanke på hur långa jag tycker att PS3s och 360s laddningstider är så kan det ju ta tio minuter, säkert."

Glöm det där om tio minuters laddningstid, det är bullshit.

Äntligen någon som tror att det är skitsnack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sen så är väl storleken på spelen rätt stor skillnad om jag inte uppfattat fel?

jag skulle luuungt vänta 10 min för att slippa laddningstider helt! eller om i början så kan man välja typ "Quickstart" så kommer det andra med laddningstider vid städer,byggnader ect. om man ska spela liten stund bara..

men med tanke på konsoll prestandan som 360 och Ps3 har så tror ja dom kan få ner den tiden rätt mkt faktiskt..

Men lol. Spelet laddar ju inte hela kartan när man startar det, utan bara den delen man sparade senast, sen så målas kartan upp eftersom man utforskar den. -____-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...