Jump to content

GTA IV laddar i 10 min?


Cortez
 Share

Recommended Posts

Det kommer uppenbarligen inte finnas några laddningstider när man väl är inne i spelet, men laddningstiden man får när man startar upp spelet kan vara så lång som 10 minuter. Det avslöjas också att det kommer komma 3 trailers sammanlagt innan spelet kommer ut, och eftersom den andra redan är på väg, så kommer vi inte se något på ett tag efter den.

Källa

De bekräftar även att det finns båtar i spelet, alltid trevligt. Men det skulle vara konstigt om det inte fanns med då det funnits i alla 3D GTA-spel hittills. Och så pratar de om andra saker...

De kommer säkert optimera spelet sen så det tar mindre tid än 10 minuter att ladda... jag skulle kunna vänta 1 timma om jag fick spela sen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hellre sitta och vänta i 10 minuter än att vänta varje gång man går in i ett hus eller varje gång man åker till en annan ö. Det är väl bara ställa in sig på att göra något annat de 10 minutrarna innan.

Så tycker jag också. Sätt på spelet och sen gå på toa ellet nåt ^_^

Och sen när det är klart så kommer det vara jätte skönt när man går in i hus utan att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad iriterande om det krashar och du ska starta det igen ><

Precis.

Jag skulle verkligen inte vilja sitta och vänta i 10 minuter varje gång jag vill spela GTA. Har ingen lust att tänka på om jag ska gå på ta någonting att äta, gå på toa eller åka till Stockholm och tillbaka innan jag kan få spela spelet jag vill spela.

Då tycker jag att dom där ynka sekunderna mellan varje stadsdel (som man inte åker igenom alls ofta) skulle vara väldigt mycket mer bekvämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud vad det gnälls. Det är samma sak som att ni skulle vänta 10 minuter extra idag om ni spelar något annat GTA. Om ni har bestämmt att ni ska spela GTA om en stund, bara sitta lite till vid datorn så sätter ni på det direkt och sen sitter vid datorn igen och sen efter 9 min går ni till spelet.

Bortskämda idioter är vad ni e.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud vad det gnälls. Det är samma sak som att ni skulle vänta 10 minuter extra idag om ni spelar något annat GTA. Om ni har bestämmt att ni ska spela GTA om en stund, bara sitta lite till vid datorn så sätter ni på det direkt och sen sitter vid datorn igen och sen efter 9 min går ni till spelet. Bortskämda idioter är vad ni e.

Det är ju du själv som gnäller, för att alla inte har samma åsikt som dig. Du skulle behöva lite självdistans, då kanske du skulle fatta vem som är den riktiga idioten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...