Jump to content

IPB 2.3 installerat


Hultenius
 Share

Recommended Posts

@Maimstream: Skulle gärna vilja sätta kalendern i drift. Problemet är bara vilka som ska sköta den och regler runt hur den får användas.

Verktygen är en konceptmodul som jag arbetat lite på.

Min väg att injicera kod i forumet, och det fungerar faktiskt hyggligt bra.

Blir dock inget som ersätter My Controls, snarare ett komplement men några få verktyg :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror säkert att det går att få tag på folk som kan moderera kalendern, men jag gissar att det skulle bli rätt mycket jobb för något som säkert inte skulle användas så mycket.

MEN nu till mitt ärende.

Har ni lagt märke till det här? Vad innebär det?

img302_tavla.png

Fenomenet går att beskåda i quote's som folk använder som signatur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror säkert att det går att få tag på folk som kan moderera kalendern, men jag gissar att det skulle bli rätt mycket jobb för något som säkert inte skulle användas så mycket.

MEN nu till mitt ärende.

Har ni lagt märke till det här? Vad innebär det?

img302_tavla.png

Fenomenet går att beskåda i quote's som folk använder som signatur.

Jodå, det har jag märkt. Och om jag minns rätt så har jag även sett det i nån post där en quote förekommit.

"Snapback"... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Maimstream: Skulle gärna vilja sätta kalendern i drift. Problemet är bara vilka som ska sköta den och regler runt hur den får användas.

Verktygen är en konceptmodul som jag arbetat lite på.

Min väg att injicera kod i forumet, och det fungerar faktiskt hyggligt bra.

Blir dock inget som ersätter My Controls, snarare ett komplement men några få verktyg :nuke:

Mest en kosmetiksak, men ordet Verktyg ser lite egendomligt ut tillsammans med Calendar och Members. Forumet är ju på engelska och uppenbarligen så finns det ingen svensk verision... Tools kanske passar in bättre? :)

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mest en kosmetiksak, men ordet Verktyg ser lite egendomligt ut tillsammans med Calendar och Members. Forumet är ju på engelska och uppenbarligen så finns det ingen svensk verision... Tools kanske passar in bättre?:)

Hela "Inte klart än..." kanske inte kopplades?

Tror inte det kommer heta verktyg när det är klart, då iaf jag kopplar ihop det med att det skulle vara hjälpverktyg får forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...