Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så!

Pratade precis med webbhallen.com och de sa att de självfallet skulle ta in Postal 3.

Jag frågade om det var 100% säkert efter all kritik av Postal 2.

Då skrattade han bara och sa att då blir det ju bara poppulärare och de tjänar mer. Så ja det är 100% att de tar in det, det tar även in Postal 1 och 2! Tyvärr är det ingen Svensk leverantör som vill ta in det till dem så det får ta in det direkt från England.

Faktum var att han höll precis på med att lägga upp en sida där man kunde boka det och han skulle maila mig så fort han blev klar. Sagt och gjort, 20 minuter senare fick jag mailet.

Så här skrev han i mailet:

Hejsan;

Vik ommer att ta in det spelet,. vi har inte laggt upp det tidigare då vi inte haft någon info mer än att de kommer.

Jag har nu laggt upp det för bokning här:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=75221&view=1

Dock så är priset preleminärt och något release datum har vi inte.

Best Regards / Med Vänliga Hälsningar

Majkel Ancorini

********************************

Webhallen Sverige AB

Ekensbergsvägen 128

172 69 Sundbyberg

Tel: +46 8 563 01 332

Fax: +46 8 650 00 30

http://www.webhallen.com/

michael.ancorini@webhallen.com

********************************

Så, ni som är Postal fan, boka på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så!

Pratade precis med webbhallen.com och de sa att de självfallet skulle ta in Postal 3.

Jag frågade om det var 100% säkert efter all kritik av Postal 2.

Då skrattade han bara och sa att då blir det ju bara poppulärare och de tjänar mer. Så ja det är 100% att de tar in det, det tar även in Postal 1 och 2! Tyvärr är det ingen Svensk leverantör som vill ta in det till dem så det får ta in det direkt från England.

Faktum var att han höll precis på med att lägga upp en sida där man kunde boka det och han skulle maila mig så fort han blev klar. Sagt och gjort, 20 minuter senare fick jag mailet.

Så här skrev han i mailet:

Så, ni som är Postal fan, boka på!

Tack för det. Ska boka när jag kommer hem! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var stavade han fel? :mellow:

Hejsan;

Vik ommer att ta in det spelet,. vi har inte laggt upp det tidigare då vi inte haft någon info mer än att de kommer.

Jag har nu laggt upp det för bokning här:

Dock så är priset preleminärt och något release datum har vi inte.

>_<

Just det, Postal.. Äh, det kan ta sig i brasan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit spel, det enda man gör är att slakta.. Finns inget nöje i det..

Jag tänker försöka vara open minded tills mer info släpps om spelet. Risken finns att det kommer bli ett skit spel som de andra Postal spelen. Men jag har lite hopp om att spelet kommer ha en riktig handling och motiv nu när det dessutom släpps på konsoll.

Men troligtvis så kommer jag bli besviken och det hela bara bli skit. Men jag försöker vara optemistisk tills jag vet mer. Det kan bli det första Postal spelet som faktiskt blir bra och värt att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...