Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå ''det enda man kan göra''? Du kan för fan tortera barn till och med. Du behöver inte använda våld I Postal. Det behöver du inte I The Sims heller. Vapnen som du får I The Sims är verktygen som gör tortyr och mord, till och med massmord, möjligt.

Du läste inte vad jag skrev va? I Sims kan man både göra gott och ont och man blir till och med belönad om man gör gott. Vad för gott kan man göra i Postal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du läste inte vad jag skrev va? I Sims kan man både göra gott och ont och man blir till och med belönad om man gör gott. Vad för gott kan man göra i Postal?

Du kan hjälpa polisen och göra ärenden åt din fru. Kan på rak arm inte säga allt, kan inte heller med än medge att man gör mer goda gärningar I The Sims än Postal. Det jag vill säga med The Sims är folks syn på det - ''Att tycka att The Sims är våldsamt är sjukt!'' Det stämmer inte. Det vet vem som helst. The Sims ser helt oskyldigt ut med alla möjligheter till att göra något gott då man även kan göra det till ett spel som förhåller sig till en tortyr simulator. Till råga på allt kan du ladda ner mods till det som gör det möjligt att skjuta dina simmar. Kan inte klandra företaget, EA games, men klandrar det för att inte värka bry sig eller göra något. Åldersgränsen på The Sims har länge varit konstig ända tills Jack Thompson ändrade detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Släpp det FFS, och dra inte ner tråden IGEN!

Inget bra svar eh?

Du kan hjälpa polisen och göra ärenden åt din fru. Kan på rak arm inte säga allt, kan inte heller med än medge att man gör mer goda gärningar I The Sims än Postal. Det jag vill säga med The Sims är folks syn på det - ''Att tycka att The Sims är våldsamt är sjukt!'' Det stämmer inte. Det vet vem som helst. The Sims ser helt oskyldigt ut med alla möjligheter till att göra något gott då man även kan göra det till ett spel som förhåller sig till en tortyr simulator. Till råga på allt kan du ladda ner mods till det som gör det möjligt att skjuta dina simmar. Kan inte klandra företaget, EA games, men klandrar det för att inte värka bry sig eller göra något. Åldersgränsen på The Sims har länge varit konstig ända tills Jack Thompson ändrade detta.

Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker.

Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget bra svar eh?

Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker.

Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt?

Du får antagligen minus I din slutstats om du bara skjuter en person..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget bra svar eh?

Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker.

Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt?

Polisen kommer och griper/skjuter en beroende på vilka brott man begått, andra människor skjuter på en, Militär/S.W.A.T. likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polisen kommer och griper/skjuter en beroende på vilka brott man begått, andra människor skjuter på en, Militär/S.W.A.T. likaså.

Och då skjuter man dom. I The Sims så tar socialen barnet ifrån en om man torterar sitt barn, till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns så mycket man kan göra i The Sims. Kommer ihåg för ett antal år sen en arg mamma klagade på att man kunde ha homosexuella simmar, för hon tyckte inte det var passande att barnen kunde utsättas för sådana "hemskheter". :P
Kommer ihåg för många år sedan då någon klagade på för vamt kaffe på McDonalds.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...