Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det.

Men snälla du, snittåldern på GtaSajten är 15-16.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det.

Förstår inte hur du kan anse våldtäktsspel så mycket värre än GTA och Postal att du inte ens vågar lämna ut namn, luktar bs tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla du, snittåldern på GtaSajten är 15-16.

Och det tycker du är en passande ålder till såna "spel"? >_<

Förstår inte hur du kan anse våldtäktsspel så mycket värre än GTA och Postal att du inte ens vågar lämna ut namn, luktar bs tycker jag.

Och det ska komma från en admin? Kan du allvarligt säga att du inte skulle låsa den här tråden om jag började lista våldtäktsspel? Om inte är du inte en speciellt bra admin. (w00t)

Är det bara jag som anser att våldtäkt inte är underhållande?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det ska komma från en admin? Kan du allvarligt säga att du inte skulle låsa den här tråden om jag började lista våldtäktsspel? Om inte är du inte en speciellt bra admin. >_<

Är det bara jag som anser att våldtäkt inte är underhållande?

Oh noes jag är en dålig admin :'(

Nej jag skulle inte låsa fören diskussionen gått för långt åt fel håll.

Fast det har den nog redan gjort iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju din reaktion som gjorde att folk fortsatte tjata. Vad spelen heter är ointressant i jämförelse med ditt beteende.

Säger han som säger "bullshit", för om du inte känern till något existerar det inte? Schyst inställning.

Återigen förvånas jag över en så inkompetent skithög som du lyckats bli admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*ställer sig med johnny*

Det finns rape spel har alltid funnits bara för att ni inte vet betydder inte att det inte finns.. För fan bara sök Rape flash games på google så hittar ni nog ngt.

>_<

Och det finns sätt att lära sig stava också... För fan sök bara på "Lär dig stava" på google så hittar du nog ngt.

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*ställer sig med johnny*

Det finns rape spel har alltid funnits bara för att ni inte vet betydder inte att det inte finns.. För fan bara sök Rape flash games på google så hittar ni nog ngt.

>_<

Jag har lirat flashspel där man ska antasta en tjej så långt som möjligt utan att hon vaknar om det är det du syftar på. På vilket sätt ställer du dig på hans sida genom att bevisa någonting som redan är "bevisat"?

JohnnyH87: Ingen orsak (w00t):D:lol::) :) :) :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...