Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan va tötiga ni är som säger att postal är lika våldsamt som the sims eller dylikt.

Postal är gjort för en enda sak, och det är att döda folk. Och som någon sa man bjuds på en mängd vapen och dylikt.

Sedan dom här onödigt långa köerna och ljudet av tickande klockor när man står och väntar säkert 5-10min i kö för att köpa mjölk, det är för att man ska bli förbanad och skjuta ner varenda jävel och ta sin jävla mjölk och dra därifrån på 30sec istället.

I postal kan man tx, slå ner "människor" med spade, och pissa på dom eller varför inte tända eld på dom när dom ligger på marken och hasar sig fram och gråter.

Eller varför inte spränga en hel folk massa med ett par handgranater så det flyger ben och armar över hela staden?

Eller varför inte slå av huvet på en oskyldig människa sedan sparka på det som en fotboll?

Eller varför inte bara tända eld på en "människa" och låta han springa runt och brinna och låta han springa på andra som antänds?

Eller varför inte ta en machete och hacka ner en folk massa?

Ni som gämför detta med the sims måste vara dumma i huvet.

Och varför är handligen våldsam i postal filmen? varför är inte handligen om en kille som lever ett normalt liv, med sin kärring i en husvagn, och får uppdrag av henne, som tx gå och handla mjölk, dom har med det i postal spelet för att ha något att skylla på när folk bara säger att man dödar i det spelet, eftersom då kan dom skylla på att man behöver inte döda, du kan lungt gå igenom hela spelet utan att döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan har ni för problem!? Sluta dra ner tråden era jobbiga jävlar! Om ni inte gillar Postal, SLUTA SKRIVA I EN POSTAL TRÅD FFS!

"Ni som gämför detta med the sims måste vara dumma i huvet."

Tortera barn, låta de svälta och leva i sin egen skit, ladda ner vapen och döda de. Och Postal är det sjuka spelet? "Åh nej, man kan kasta saxar!" ssfh, sluta leka moraltant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför är handligen våldsam i postal filmen? varför är inte handligen om en kille som lever ett normalt liv, med sin kärring i en husvagn, och får uppdrag av henne, som tx gå och handla mjölk.

För att det skulle vara extremt tråkigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det skulle vara extremt tråkigt?

Exakt. Det suger arsle. Och man man provoceras att döda, genom att det alltid är en kö som man måste stå i i 100timmar. Eller andra saker som händer, typ rånare som kommer in och dödar dig, så du får göra om skiten igen.

Postal är gjort för att döda, inget annat. OnT Nu>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att stå i butikskön tar kanske 1 minut :shifty:

Sluta snacka skit nu.

Det är inte bara den. Och jag över driver lite okså, som en del andra okså gör. Jag stog minst 3min i den kö jäveln när man ska lämmna tillbaks boken. Självklart har jag endast 1hp, och när rånarna kommer så dör jag.

Sedan gör jag om det. Råkar sparka på en civil, och snuten börja jaga mig. Gör om det. Råkar gå genom rutan. Snuten börjar jaga mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan gör jag om det. Råkar sparka på en civil, och snuten börja jaga mig. Gör om det. Råkar gå genom rutan. Snuten börjar jaga mig.

Om du har sådana problem med spelet kan du ju börja spela Nalle Puh istället. Där är ingen chans att du går igenom några rutor...

Postal är kul för man har ett val. Visst, spelet uppmanar en att döda om och om igen, men man måste inte.

Postal är nog ett av de bästa spelet jag spelat. Det är kul, bra och totalt sinnesrubbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har sådana problem med spelet kan du ju börja spela Nalle Puh istället. Där är ingen chans att du går igenom några rutor...

Postal är kul för man har ett val. Visst, spelet uppmanar en att döda om och om igen, men man måste inte.

Postal är nog ett av de bästa spelet jag spelat. Det är kul, bra och totalt sinnesrubbat.

Självklart ska du försöka vara rolig.

Ok. jag gick inte genom rutan, utan jag sprang. förlåt.

Om du inte tror på det. så gå till banken och pröva springa genom rutora som är på dörrarna.

Alla dom här små sakerna är gjorda för att spelaren ska bli förbannad, och välja att ta fram vapnet istället.

Nu går vi OnT. Tyvärr har jag inte något kul att säga nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bara den. Och jag över driver lite okså, som en del andra okså gör. Jag stog minst 3min i den kö jäveln när man ska lämmna tillbaks boken. Självklart har jag endast 1hp, och när rånarna kommer så dör jag.

Sedan gör jag om det. Råkar sparka på en civil, och snuten börja jaga mig. Gör om det. Råkar gå genom rutan. Snuten börjar jaga mig.

När det gäller boken: lägg den i dropboxen då! Och en HP kvar? Bra argument, för man ha rju ALLTID 1HP kvar när man spelar, det är inte alls så att du suger.

Självklart ska du försöka vara rolig.

Ok. jag gick inte genom rutan, utan jag sprang. förlåt.

Om du inte tror på det. så gå till banken och pröva springa genom rutora som är på dörrarna.

Alla dom här små sakerna är gjorda för att spelaren ska bli förbannad, och välja att ta fram vapnet istället.

Nu går vi OnT. Tyvärr har jag inte något kul att säga nu

Försök att springa igenom en glasruta IRL då, och se hur bra det går.

Jag har klarat spelet med tusentals lik bakom mig (ingen överdrift) och jag har klarat spelet utan att döda någon alls. Man "måste" inet göra någonting man inte vill, och det är uppenbart att ni inte vill vara pacifister när ni spelar, så varför klagar ni på att ni kan det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga: Vad gör det att man kan/att det finns moment som kan provocera fram- dödande? Det är ett spel, att rent ut sagt slakta människor kan i postal vara riktigt kul, faktiskt. Det är så sjukt överdrivet och ett fruktansvärt fult spel. Det är det som gör spelet så underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bara den. Och jag över driver lite okså, som en del andra okså gör. Jag stog minst 3min i den kö jäveln när man ska lämmna tillbaks boken. Självklart har jag endast 1hp, och när rånarna kommer så dör jag.

Sedan gör jag om det. Råkar sparka på en civil, och snuten börja jaga mig. Gör om det. Råkar gå genom rutan. Snuten börjar jaga mig.

Det är bara du som är otålig. Spelet är gjort att vara vekligt. Om du bara har en HP och blir dödad får du skylla dig själv. Föresten dör man inte speciellt lätt I Postal. ''Råkar sparka en civill''? Ren klantighet vill jag påstå. Skyll inte dina fumliga klantigheter på spelet.

EDIT: The Sims. Du kan låsa in ditt barn I ett rum, dränka han/hon I en pool eller innebränna det, ge örfilar mot ansiktet etc. Våldsamheter finns I nästan alla spel. Ska jag då säga ''Barnet I The Sims provocerade mig så att jag dränkte det I en pool.'' Förresten är det bara ett spel, glöm inte det.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara du som är otålig. Spelet är gjort att vara vekligt. Om du bara har en HP och blir dödad får du skylla dig själv. Föresten dör man inte speciellt lätt I Postal. ''Råkar sparka en civill''? Ren klantighet vill jag påstå. Skyll inte dina fumliga klantigheter på spelet.

EDIT: The Sims. Du kan låsa in ditt barn I ett rum, dränka han/hon I en pool eller innebränna det, ge örfilar mot ansiktet etc. Våldsamheter finns I nästan alla spel. Ska jag då säga ''Barnet I The Sims provocerade mig så att jag dränkte det I en pool.'' Förresten är det bara ett spel, glöm inte det.

Om det nu är så värkligt, varför dör man inte så lätt i postal då? i värklighete tål du väll inte 150skott?

Ja, jag råka sparka på en civil. Jag råkade komma åt q knappen när jag skulle gå frammåt. Och sparkar du en civil irl, så tar inte snuten upp en deagel och blåser skallen av dig. Är det värkligt eller?

Visst är jag klantig. Men alla dom här små sakerna är gjorda för att man ska, ( som jag sakt förut ) använda sitt vapen istället.

Du kan fortsätta gämmaför the sims med postal 2 i en 3årings nivå på fragbite om du vill. Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta vara en sån jävla moralkärring... Snälla!

Det är ett spel! Det kanske är gjort för att döda, och det är ganska vulgärt, men det är fortfarande ett spel.

Om du spelar Postal 2 och märker; "Wow! Man kan döda, då ska jag gå ut och testa det!" så har du troligtvis stora psykologiska problem.

Det är lite luddigt vad du vill framföra med dina kommentarer; Om det är att det är ett dåligt spel, eller om det borde bannlysas p.g.a att det är farligt, och folk börjar gå runt och döda.

Ogillar du spelet, så sluta spela det. Ingen tvingar dig att spela ett spel som du inte tycker om. Du har en fri vilja.

i värklighete tål du väll inte 150skott?

I verkligheten finns inga Goombas eller andra monster som förekommer i Mario. I CS kan man bli skjuten en massa gånger också. I Doom kan man bli skjuten en massa gånger.

Hade man dött på ett eller två skott hade spelet varit verkligt, ja, men sjukt tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu är så värkligt, varför dör man inte så lätt i postal då? i värklighete tål du väll inte 150skott?

Ja, jag råka sparka på en civil. Jag råkade komma åt q knappen när jag skulle gå frammåt. Och sparkar du en civil irl, så tar inte snuten upp en deagel och blåser skallen av dig. Är det värkligt eller?

Visst är jag klantig. Men alla dom här små sakerna är gjorda för att man ska, ( som jag sakt förut ) använda sitt vapen istället.

Du kan fortsätta gämmaför the sims med postal 2 i en 3årings nivå på fragbite om du vill. Hej.

Du kanske har svårigheter med stavning eller något, men snälla läs igenom det högt för dig själv en gång.

--

Får jag fråga vad du har mot våldiga spel? Sen kan man ju undra vad du gör på ett forum som detta med din syn på våldsamma spel. Postal är överdrivet våldigt, om man vill såklart (w00t) , men det är fortfarande ett spel gjort för att underhålla. På den punkten har RWS minst sagt lyckats.

Vad jag inte fattar är varför folk argumenterar mot och säger att spelet bara är våldigt om man vill :) Det är ju våldet som är tjusningen med spelet :unsure:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske har svårigheter med stavning eller något, men snälla läs igenom det högt för dig själv en gång.

--

Får jag fråga vad du har mot våldiga spel? Sen kan man ju undra vad du gör på ett forum som detta med din syn på våldsamma spel. Postal är överdrivet våldigt, om man vill såklart (w00t) , men det är fortfarande ett spel gjort för att underhålla. På den punkten har RWS minst sagt lyckats.

Vad jag inte fattar är varför folk argumenterar mot och säger att spelet bara är våldigt om man vil (w00t) Det är ju våldet som är tjusningen med spelet :)

Jag förstår inte varför du klagar på min stavning när du inte ens kan stava till "vill" eller "civil"

Jag har inget mot våldsamma spel. Jag älskar våldsamma spel. Jag älskar att leka att man dödar idioter på gtasajten. :unsure:

Och xstreem. Har någon sakt att cs är värkligt? eller något av dom andra spelen du nämde? jag sa så bara för att han sa att spelet var gjort för att vara så värkligt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför du klagar på min stavning när du inte ens kan stava till "vill" eller "civil"

Jag har inget mot våldsamma spel. Jag älskar våldsamma spel. Jag älskar att leka att man dödar idioter på gtasajten. :ph34r:

Och xstreem. Har någon sakt att cs är värkligt? eller något av dom andra spelen du nämde? jag sa så bara för att han sa att spelet var gjort för att vara så värkligt som möjligt.

Jag skrev inte civil >_< Jag glömde ett l i "vill". Skillnad på att skriva t.ex. gämmaföra eller värkligt.

Varför sitter du och argumenterar emot postal på grund av dess våldiga innehåll då?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu är så värkligt, varför dör man inte så lätt i postal då? i värklighete tål du väll inte 150skott?

Ja, jag råka sparka på en civil. Jag råkade komma åt q knappen när jag skulle gå frammåt. Och sparkar du en civil irl, så tar inte snuten upp en deagel och blåser skallen av dig. Är det värkligt eller?

Visst är jag klantig. Men alla dom här små sakerna är gjorda för att man ska, ( som jag sakt förut ) använda sitt vapen istället.

Du kan fortsätta gämmaför the sims med postal 2 i en 3årings nivå på fragbite om du vill. Hej.

Jag sa inte att Postal var verkligt på alla punkter. Polisen tar upp en batong om du sparkar någon. Tar du fram ett vapen skjuter det eller skriker ''Drop the weapon or I shoot!''. Det är inte många som använder dina klantigheter. Då ungen I The Sims gnäller är det då gjort att man ska ta fram ett vapen och döda han/hon? Eller att dränka denne I poolen.

För övrigt är moralpungar som du bara dryga. Du värkar inte se skillnaden på spel och verklighet. Spel sätter sig inte I alla punkter I verklighetens värld. Vad jag har sagt är att The Sims inte är en smula bättre. Tortyr simulator kort sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...