Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

Vart kan man få tag i det då? Webbhallen verkar inte ha det... :P /

Sen det här med Postal2 är ett ont eller gott spel, du kan klara hela spelet utan att döda en ända oskyldig varelse.

Ganska påfallande synpunkt. Men men jag vidimera dig om att det inte är spelets syfte. Föresatsen i spelet är som sagt att döda, att folk sedan ser incitament i spelet får dem stå för. Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ganska påfallande synpunkt. Men men jag vidimera dig om att det inte är spelets syfte. Föresatsen i spelet är som sagt att döda, att folk sedan ser incitament i spelet får dem stå för.

Nödvändigt att säga samma sak som redan sagts om och om igen. :P

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nödvädnigt att säga samma sak som redan sagts om och om igen. :P
Varför inte hoppa på Vice som också nämnde samma sak som tidigare yttrats? :P

Eller ses jag som en kollaboratör för dig då jag inte har samma åsikt om spelet?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan betala för att ladda ner det från GoPostal.com

Ja men hur funkar det där egentligen?! Vad händer om jag formaterar datorn?!

Eller lägger sig spelet i steam och finns där när jag installerar om det igen?

Det här med Postals karaktär, jag tycker det är så förbannat löjligt att hålla på och gnälla på postal.

Det var igår jag läste att Running whit sissors hade sagt att Postal inte är våldsammare än vad man gör det till. Och det är helt sant.

Att affärer har beslutat att inte sälja postal 2 är skrattretande. Det är nästan som man tror att man bor på Disneyland.

Sätt 18+ på spelet och sälj det i överförmyndar Sverige! De som är 18+ är tillräckligt vuxna för att bestämma vad de vill spela.

Bra av Webbhallen att sälja uppgraderingen och förhoppningsvis skulle de ta in Postal 3 med. De hade inte bestämmt det ännu men han tyckte jag skulle skicka in en önskan om det via mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men hur funkar det där egentligen?! Vad händer om jag formaterar datorn?!

Eller lägger sig spelet i steam och finns där när jag installerar om det igen?

Det här med Postals karaktär, jag tycker det är så förbannat löjligt att hålla på och gnälla på postal.

Det var igår jag läste att Running whit sissors hade sagt att Postal inte är våldsammare än vad man gör det till. Och det är helt sant.

Att affärer har beslutat att inte sälja postal 2 är skrattretande. Det är nästan som man tror att man bor på Disneyland.

Sätt 18+ på spelet och sälj det i överförmyndar Sverige! De som är 18+ är tillräckligt vuxna för att bestämma vad de vill spela.

Bra av Webbhallen att sälja uppgraderingen och förhoppningsvis skulle de ta in Postal 3 med. De hade inte bestämmt det ännu men han tyckte jag skulle skicka in en önskan om det via mail.

Du måste förstå att det inte bara "är vad man gör det till". Möjligheten att styckmörda människor finns i spelet och det utnyttjas nästan av alla som spelar det. Spelar ingen roll om "man inte måste", nästan alla som spelar spelet slaktar folk i det - förutom du kanske och Johnny eventuellt. Där fick ni en moralkaka :P

Stycking används idog i spelet. Bra att ett spel som Postal inte säljs i Sverige. Det företag som kommer prågla ut spelet i Sverige lär inte få en lätt tid framför sig.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste förstå att det inte bara "är vad man gör det till". Möjligheten att styckmörda människor finns i spelet och det utnyttjas nästan av alla som spelar det. Spelar ingen roll om "man inte måste", nästan alla som spelar spelet slaktar folk i det - förutom du kanske och Johnny eventuellt. Där fick ni en moralkaka :wub:

Stycking används idog i spelet. Bra att ett spel som Postal inte säljs i Sverige. Det företag som kommer prågla ut spelet i Sverige lär inte få en lätt tid framför sig.

Jag slaktar som f*n!

Det roligaste är elefanterna. De går en massa gubbar i röda kostymer och spelar musik och bakom dem går en massa elefanter.

Så brukar jag stå titta på en stund, sedan gå fram och hälla bensin på elefanterna. Sen tända på.

Och då blir elefanterna sura som fasen och börjar tuta med sina snablar och trampa ner de röda gubbarna. Hahaha

Hur kul som helst!

De som är 18 är tillräckligt vuxna för att avgöra de vill spela och se våldsamma spel. Vi lever i nån storebrors anda och det stör mig!

Personligt ansvar är något som folk borde lära sig!

Och att förbjuda spelet i Sverige är som att släcka en brand med ett glas vatten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slaktar som f*n!

Det roligaste är elefanterna. De går en massa gubbar i röda kostymer och spelar musik och bakom dem går en massa elefanter.

Så brukar jag stå titta på en stund, sedan gå fram och hälla bensin på elefanterna. Sen tända på.

Och då blir elefanterna sura som fasen och börjar tuta med sina snablar och trampa ner de röda gubbarna. Hahaha

Hur kul som helst!

De som är 18 är tillräckligt vuxna för att avgöra de vill spela och se våldsamma spel. Vi lever i nån storebrors anda och det stör mig!

Personligt ansvar är något som folk borde lära sig!

Och att förbjuda spelet i Sverige är som att släcka en brand med ett glas vatten!

Du ser, det är en mentalitet bland Postal-spelare att döda och slakta. När man sitter och läser bland annat vad Cyprez skriver så ser man en dystopi direkt. Det ni gör att försöka fasettera Postal, det är fel.

Precis som med cigaretter och alkohol så fungerar inte åldersgränserna, folk kommer åt spelen ändå. Tycker inte att era rapsodiska argument håller

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slaktar som f*n!

Det roligaste är elefanterna. De går en massa gubbar i röda kostymer och spelar musik och bakom dem går en massa elefanter.

Så brukar jag stå titta på en stund, sedan gå fram och hälla bensin på elefanterna. Sen tända på.

Och då blir elefanterna sura som fasen och börjar tuta med sina snablar och trampa ner de röda gubbarna. Hahaha

Hur kul som helst!

:wub:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har egentligen ingenting emot att Postal säljs men jag kan inte förstå folk som försöker jämföra det med The Sims, det är verkligen inte lika våldsamma spel och det kan till och med en barnunge se.

Vem f*n jämför Postal med the simms?!

I det ena spelet skapar man människor och i det andra förgör du människor!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker också det är ganska banalt att se Postal och The Sims i samma ljus. Har inget emot Postal, jag älskar att dunka skiten ur folk på gatan med en spade men det hör inte till poängen.

I The Sims ska du ta hand om några människor som bor i ett hus. Jag har aldrig fått för mig att 'döda' mina simmar innan jag fick höra Cyprez tokerier. I Postal får du en massa vapen i handen för att sen bege dig ut i en stad där allt är gjort för att reta upp dig. Klart man skjuter ner packet!

Dessutom: Klara Postal utan våld? Man måste ju skjuta sig igenom massvis med saker: Meat Market, farbrorns hus, Post Office - etc. Det är inte 'onda' människor du mördar där (Förutom kanske vid slakteriet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem f*n jämför Postal med the simms?!

I det ena spelet skapar man människor och i det andra förgör du människor!

Cyprez gör och det kan du läsa på förra sidan.

Läs inläggen av mig och Cyprez. :wub:

Ja, det har jag gjort. Innan det blir för mycket för mig med alla smilies du gör i annars meningslösa inlägg så kan du gärna få förklara för mig, jag bad dig på förra sidan men sen hände det inget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...