Jump to content

Första screenshotsen på Postal III


ssfh
 Share

Recommended Posts

ssfh, du tillför ingenting här, så gå och spela Postal, som du säkert gör trots att du leker moraltant och töntar dig här.

Både jag och Cyprez har kommenterar hur The Sims kan användas på sjukare sätt än Postal, så kom inte och säg att Postal är det sjukaste spelet som finns. för du gör bara dig själv till åtlöje när du gör det.

BTW, nästa gång du startar upp Postal2, läs textrutan som kommer. Den säger allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Igen, det kommer inte innehålla våldtäkter.

RWS ståndpunkt har alltid och kommer alltid vara Inga barn, ingen våldtäkt, och de som säger något annat är fulla av skit.

sssf: STFU!

>_<

Våldtäkter kan ske även om vederbörjande inte är ett barn. Våldtäkt är då man, mot någons vilja och med hjälp av våld, idkar samlag med personen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ssfh, du tillför ingenting här, så gå och spela Postal, som du säkert gör trots att du leker moraltant och töntar dig här.

Både jag och Cyprez har kommenterar hur The Sims kan användas på sjukare sätt än Postal, så kom inte och säg att Postal är det sjukaste spelet som finns. för du gör bara dig själv till åtlöje när du gör det.

BTW, nästa gång du startar upp Postal2, läs textrutan som kommer. Den säger allt.

Snälla människa, du kan inte vara seriös. Jag vill att du berättar i DETALJ hur du kan använda the sims, UTAN mods/scripts eller dylikt, för att göra det värre en postal.

Finns det ens blod i the sims? jag har då aldrig sätt det.

Jag har ALDRIG sätt en "sim" sitta på huk gråtande, och be till dig att inte döda han.

Jag har häller aldrig sätt någon "sim" som halar sig fram utan ben och gråter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

Våldtäkter kan ske även om vederbörjande inte är ett barn. Våldtäkt är då man, mot någons vilja och med hjälp av våld, idkar samlag med personen.

Sa jag det? Nej. Ingen våldtäckt, inga barn. Ingen våltäckt. Inga barn. Två saker som aldrig komerm finans i ett RWS spel.

Fattar du nu?

BTW, Simmar gråter om deras humör/ambitions mätare står på rött.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag det? Nej. Ingen våldtäckt, inga barn. Ingen våltäckt. Inga barn. Två saker som aldrig komerm finans i ett RWS spel.

Fattar du nu?

BTW, Simmar gråter om deras humör/ambitions mätare står på rött.

Tyvärr har jag svårt att ta till mig saker av en person som säger åt andra att sluta leka moralkärringar när vederbörande själv verkar ha svårt att tygla sitt eget humör. Att svara alla otrevligt och ändra allt man "menar" efter eget tycke. Dessa personer har jag svårt att ta till mig vad de säger.

Så som du skrev "Inga barn, ingen våldtäkt" så uppfattas det ganska lätt som att bara för att det inte är barn i spelet så finns det ingen våldtäkt. Men det är klart, känner att jag sitter och slösar bort min tid på en allmänt sur person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW, Simmar gråter om deras humör/ambitions mätare står på rött.

Men nu får du ju ge dig. Hur är det värre än Postal? Erkänn bara att Postal är ett sjukt spel, men det är det som vissa tycker är charmen med spelet - att man flyr verkligheten och slipper följa riktiga världens moral.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla människa, du kan inte vara seriös. Jag vill att du berättar i DETALJ hur du kan använda the sims, UTAN mods/scripts eller dylikt, för att göra det värre en postal.

Finns det ens blod i the sims? jag har då aldrig sätt det.

Jag har ALDRIG sätt en "sim" sitta på huk gråtande, och be till dig att inte döda han.

Jag har häller aldrig sätt någon "sim" som halar sig fram utan ben och gråter.

Är less på ditt skitsnack. Finns många olika sätt. Det mest kända sättet är att innebrännda dem.

- Bränn ihjäl hon/han/dom.

- Dränk hon/han/dom.

- Olika sorter av tortyr. Låt din Sim vara I odrägliga miljöer, såsom ett slott med stengolv och med kackerlackor krypande runt sig. Din sim har ingen toalett eller dusch, och får utföra sina behov I byxorna. För att vara extra jävlig kan du låta din hund/katt bajsa I rummet. Du kan skapa expriment som får din sim att må dåligt som som tillslut resulterar döden. Du kan hålla inne din sim eller dina simmar I detta rum tills de avlider.

- Bränn ihjäl din Sim.

- Dränk din Sim I en pool.

- Ge din sim elektriska stötar tills döds.

- Låt en svärm med tusentals flugor döda din Sim.

- Låt satteliter ramla ner från himmlen och krossa din Sim.

- Skräm din Sim till döds.

- Ge din sim ett giftig medel.

När det gäller tortyr är The Sims en av de roligaste simulatorerna. Kommer ihåg att jag och en kompis låste in 6 simmar I olika rum och skapade ett slags fängelse där vi bl.a. gav dem gifter så de mådde dåligt. Det värsta av allt är att du kan tortera barn också eller låsa in dem så de skickas till militärskola. Till råga på allt så kan du låta dina simmar gå runt nakna. Varför inte lägga dig I samma säng som din nakne son? Hur sjukt är det inte att stå och krama sin son I dennes rum då han är spritt språngande naken? Du kan få dina simmar att gråta. Tortera dom nog länge bara.

Till skillnad från Postal så har The Sims inte lika mycket fysiskt tortyr och våld som I Postal, men däremot har du till och med möjligheten till att skada din Sim psykiskt I The Sims. Lås in dem nakna I ett rum på fyra kvadratmeter, låt dem leva på ett jordgolv, ge dem gifter, låt dem skita i detta rum,låt det vara mörkt, låt dem sova på jordgolvet, låt dem ligga I din hundsskit, låt deras hygien gå till botten, rädda din Sim innan de dör, upprepa så många gånger du behagar, då du tröttnar kan du alltid dränka denne Sim, som vid det här fallet är ett barn, en liten flicka, I en pool. Eller varje inte låta en myggsvärm äta äta upp barnet. Sånt kallar jag sjukt. Du kan även arrangera utfrysning och mobbing. Skaffa fyra st Simmar. Låt dessa män utfrysa ett valt offer och om det blir slagsmål så har dessa män god fysik och spöar lätt ner offret. Detta kan du arrangera och på så sätt framkalla psykisk mobbing, och även fysisk. Då mannen väl lämnar familjen kan du döda honom. The Sims är inte tt dyft bättre än Postal. Ja, The SIms är mildare I censuren men har samma sjuka innehåll som döljs av en +7 rekomendation och av andra vardagliga saker. Det är med andra ord samma skrot och korn. Då det är mildare ger det I stället möjligheten till psykiskt tortyr och utfrysning/mobbing. De som sitter och spelar The Sims till mesta dels de yngre, eftersom de har möjlighet att spela det. Alla tar en möjlighet de får. Dock tror jag inte lika många yngre spelar Postal. Yngre påvärkas lättare. Kom inte och lek moraltant och påstå att The Sims är oskyldigt och inte kan gemföras med Postal.

EDIT: Både The Sims och Postal saknar moral. >_<

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*text*

Trots allt "våld" som du rabblat upp från The Sims så tycker inte jag att det ens är jämförbart med våldet man kan åstadkomma i Postal, för precis som i The Sims är det som i Postal frivilligt att "döda" någon, någon som ni måste ha påpekat ett par hundra gånger nu.

Dock så är det för mig en solklar självklarhet att Postal går ut på att döda, och att The Sims inte gör det. Vad ni tycker... skiter jag i, ja. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är less på ditt skitsnack. Finns många olika sätt. Det mest kända sättet är att innebrännda dem.

Så vad tycker du uppmanar mest till tortyr och våld?

a.) The Sims där man får pluspoäng och pengar om man sköter om sin sim och som varnar en om ens sim håller på och dö av ens tortyr. Det mesta man kan göra är att bråka, göra olyckor med elstötar eller svälta den.

b.) Postal där man blir given vapen och kan styckmörda människor, pissa på dom, använda en katt som ljuddämpare, banka på någon med basebollträ o.s.v.

Vill också tillägga att man i the Sims väljer mellan gott och ont. Vill man hjälpa en sim kan man det, vill man döda en sim kan man det. I Postal så kan man antingen tortera/döda dom eller....inte göra någonting alls.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr har jag svårt att ta till mig saker av en person som säger åt andra att sluta leka moralkärringar när vederbörande själv verkar ha svårt att tygla sitt eget humör. Att svara alla otrevligt och ändra allt man "menar" efter eget tycke. Dessa personer har jag svårt att ta till mig vad de säger.

Så som du skrev "Inga barn, ingen våldtäkt" så uppfattas det ganska lätt som att bara för att det inte är barn i spelet så finns det ingen våldtäkt. Men det är klart, känner att jag sitter och slösar bort min tid på en allmänt sur person.

Varken eller. Inga våldtäkter, inga barn. Två regler, två saker som ALDRIG komemr med i ett RWS spel. Jag tror inte jag kan göra det klarare nu.

BTW, vi vet vad man kan göra i Postal, så sluta rada upp allt ni kommer på för att få en rekation. Ja, man kan göra en massa våldsamma saker i Postal, men som Cyprez påpekat kan man gör fucked upp saker i andra spel också, tex. The Sims.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken eller. Inga våldtäkter, inga barn. Två regler, två saker som ALDRIG komemr med i ett RWS spel. Jag tror inte jag kan göra det klarare nu.

BTW, vi vet vad man kan göra i Postal, så sluta rada upp allt ni kommer på för att få en rekation. Ja, man kan göra en massa våldsamma saker i Postal, men som Cyprez påpekat kan man gör fucked upp saker i andra spel också, tex. The Sims.

OCH VILKET SPEL ÄR INTE VÅLDSAMT DÅ?

Ska vi ta Super Mario t.ex? Där dödar man SKÖLDPADDOR. OMFG, DJURPLÅGERI.

Och varför inte alla dessa Sune-spel? Man jagar tjejer, borde inte det uppmana till framtida våldtäkter för barn?

Pokémon? Där slåss man med sina Pokémons mot andras Pokémons. Låter inte det väldigt bissart och kan leda till att man skaffar kamphundar som får attackera t.ex små barn?

Tycker du verkligen att mina argument håller? Då tycker jag du ska ta en titt på dina egna. The Sims är GJORT för i princip alla åldersgrupper, man gör en familj, bygger ett hus, skaffar fler barn, får ett bra jobb. Visst, Simmarna kan dö, men visst fan kan man bli innebränd och drunkna i verkliga livet?

Postal spel är GJORDA för att vara så våldsamma som möjligt, du kan väl likagärna maila dom själv och fråga om du inte tror mig.

Väntar ivrigt på ett motargument som säkerligen kommer vara så löjligt att jag snart börjar skratta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Postal spel är och kommer alltid vara underhållning i form av satirisk humor. Våldet är bara en del av det, precis som med Grand Theft Auto spelen.

Återigen, inge bryr sig om hur sjukt ni tycker Postal är, för oavsett vad ni säger, oavsett vilka element i spelet ni drar upp som det vore det värsta som någonsin hänt, så är det bra spel, för det är roliga att spela. It´s as simple as that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vad tycker du uppmanar mest till tortyr och våld?

a.) The Sims där man får pluspoäng och pengar om man sköter om sin sim och som varnar en om ens sim håller på och dö av ens tortyr. Det mesta man kan göra är att bråka, göra olyckor med elstötar eller svälta den.

b.) Postal där man blir given vapen och kan styckmörda människor, pissa på dom, använda en katt som ljuddämpare, banka på någon med basebollträ o.s.v.

Vill också tillägga att man i the Sims väljer mellan gott och ont. Vill man hjälpa en sim kan man det, vill man döda en sim kan man det. I Postal så kan man antingen tortera/döda dom eller....inte göra någonting alls.

Vadå ''det enda man kan göra''? Du kan för fan tortera barn till och med. Du behöver inte använda våld I Postal. Det behöver du inte I The Sims heller. Vapnen som du får I The Sims är verktygen som gör tortyr och mord, till och med massmord, möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå ''det enda man kan göra''? Du kan för fan tortera barn till och med. Du behöver inte använda våld I Postal. Det behöver du inte I The Sims heller. Vapnen som du får I The Sims är verktygen som gör tortyr och mord, till och med massmord, möjligt.
Läste du vad R2D2 skrev?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vad tycker du uppmanar mest till tortyr och våld?

a.) The Sims där man får pluspoäng och pengar om man sköter om sin sim och som varnar en om ens sim håller på och dö av ens tortyr. Det mesta man kan göra är att bråka, göra olyckor med elstötar eller svälta den.

b.) Postal där man blir given vapen och kan styckmörda människor, pissa på dom, använda en katt som ljuddämpare, banka på någon med basebollträ o.s.v.

Vill också tillägga att man i the Sims väljer mellan gott och ont. Vill man hjälpa en sim kan man det, vill man döda en sim kan man det. I Postal så kan man antingen tortera/döda dom eller....inte göra någonting alls.

Finns det basebollträ i postal? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...