Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är inte 12, jag är 18, och ja, djurplågeri är förbjudet, men oj oj vad mycket som är förbjudet, ändå har jag inte trillat dit för något någon gång i hela mitt liv =)

För övrigt älskar jag våld, såväl i film och spel som i verkliga livet, men våld, i synnerhet dödligt våld,

är högst olämpligt att bruka mot människor (Om man inte vill bli inlåst). Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

Till sist vill jag uppmana er att sluta med personliga påhopp mot mig som att jag är "mentalt störd" osv.. :D

Om jag inte missminner mig så är det ett brott mot reglerna.

De dumaste argument jag hört.

EDIT: Hade världen varit fri hade jag rensat den från dårar.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror nog att du behöver komma med bevis som styrker att hunden anföll.

Men det är väl inget problem för dig som gillar våld, sätt en spik i armen några gånger så har du bevis att "hunden anföll".

Idiot.

Vem är det som bestämmer vad som är sjukt och vad som inte är sjukt? Inte är det du iallafall, så tig.

och nej det behövs inte något direkt bevis.. fungerar bra att säga så bara, tacka gud för att vi bor i Sverige =)

fasen, quotade fel, jaja, menade att qouta någon som sa att jag var sjuk

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är det som bestämmer vad som är sjukt och vad som inte är sjukt? Inte är det du iallafall, så tig.

och nej det behövs inte något direkt bevis.. fungerar bra att säga så bara, tacka gud för att vi bor i Sverige =)

fasen, quotade fel, jaja, menade att qouta någon som sa att jag var sjuk

Att skada andra varelser är aldrig friskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är det som bestämmer vad som är sjukt och vad som inte är sjukt? Inte är det du iallafall, så tig.

och nej det behövs inte något direkt bevis.. fungerar bra att säga så bara, tacka gud för att vi bor i Sverige =)

fasen, quotade fel, jaja, menade att qouta någon som sa att jag var sjuk

Jag ska lära dig ett nytt ord: Moral. Det är när man kan skilja rätt från fel på ett sätt som majoriteten av världens befolkning anser rätt. Så du tycker att du har all rätt i världen att misshandla ett stackars djur som inte gjort dig något? Personer som du gör mig illamående.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är det som bestämmer vad som är sjukt och vad som inte är sjukt? Inte är det du iallafall, så tig.

och nej det behövs inte något direkt bevis.. fungerar bra att säga så bara, tacka gud för att vi bor i Sverige =)

fasen, quotade fel, jaja, menade att qouta någon som sa att jag var sjuk

Håller med, varför ska dom tro att dom kan bestämma vad som är sjukt och inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anser att Barn inte ska vara med i Våldsspel eftersom det kan sända fel signaler till en och annan galen Amerikan som ger sig ut på massmords turne och sen kommer JT igen och ska ställa till skit för alla världens gamers.

Djur har jag inget problem med finns djur i en del spel ett är Mafia "Vakthundar"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, varför ska dom tro att dom kan bestämma vad som är sjukt och inte?

Har du växt upp ensam i ett mörkt rum utan att träffa en enda männsika? Verkar som det. Efter att ha växt upp i en miljö där större delen av människorna man umgås med inte plågar djur så lär man sig vad som är sjukt och vad som inte är sjukt. Btw, om majoriteten av alla människor tycker att en viss sak är sjuk så är den sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du växt upp ensam i ett mörkt rum utan att träffa en enda männsika? Verkar som det. Efter att ha växt upp i en miljö där större delen av människorna man umgås med inte plågar djur så lär man sig vad som är sjukt och vad som inte är sjukt. Btw, om majoriteten av alla människor tycker att en viss sak är sjuk så är den sjuk.

Eller så är den stora massan sjuk.

Eller så är ingen sjuk, alla är bara lite olika?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är den stora massan sjuk.

Eller så är ingen sjuk, alla är bara lite olika?

Helt rätt, minigun. Det är däremot aldrig rätt att skada någon annan, speciellt ingen av den egna arten. Det går emot vissa naturliga drifter, som att vilja frodas så gott som möjligt (som art). Att skada andra arter är bara onödigt så länge man inte själv blir attackerad eller man behöver döda någon för födan. Det kan vem som helst förstå (eller ja, uppenbarligen inte du då).

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt, minigun. Det är däremot aldrig rätt att skada någon annan, speciellt ingen av den egna arten. Det går emot vissa naturliga drifter, som att vilja frodas så gott som möjligt (som art). Att skada andra arter är bara onödigt så länge man inte själv blir attackerad eller man behöver döda någon för födan. Det kan vem som helst förstå (eller ja, uppenbarligen inte du då).

Isåfall är alla jägar sjuka. Dom skjuter djur som inte hotar dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Isåfall är alla jägar sjuka. Dom skjuter djur som inte hotar dom.

De flesta käkar upp det de dödar. Andra fall är för att, som Quattro sa, inte få överflöd av vissa djurarter (som i längden blir ett hot för människan osv.). De som skjuter för skojs skull är sjuka i huvudet. Jag såg en film en gång där ett par sköt ner två björnar och sedan hade sex på dem. Helt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...