Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej, jag har inte läst igenom hela tråen men måste bara säga att alla borde första att gtapimpfoolife har rätt.

Ja, erat tjat om att spelet blir roligare är självklart, men tänk hur mycket skit Rockstar skulle få om de hade med barn. OAVSETT om kritiken är befogad eller inte - den skulle vara där och bidra till en massa dåliga grejer. Så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öh? det är ju så: slakta människor kan man inte göra i verkligheten, då hamnar man i fängelse. Därför gör man det bara i spelens värld!(Bättre än inget)

Men djur är det ingen som bryr sej om, därför kan man slakta, stycka och mörda hur mycket man vill IRL. Därför ser jag ingen anledning att göra det i ett spel? Roligare med verkliga upplevelser.. >_<

Men vafan, du är säkert 12 år och låtsas som du är cool för att du gillar att mörda djur som du säkert aldrig har gjort.

Varsågod, om du gillar de så jävla mycket, gå fram till en katt när den är ute och sätt en kniv i den eller varför inte ta och skjuta 40 skott på en hund.

Ingen bryr sig om djur ? Nej, inte i spel, men IRL bryr sig nästan alla om djur och skulle aldrig få för sig något sådant att bara döda dom om de inte var nödvändigt.

Så man handlar inte i fängelse om man dödar djur ? Vilken klass går du i? 1:an, kanske 2:an ?

De finns en lag om djurplågeri och tro mig, man kan få långa år i fängelset för de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte 12, jag är 18, och ja, djurplågeri är förbjudet, men oj oj vad mycket som är förbjudet, ändå har jag inte trillat dit för något någon gång i hela mitt liv =)

För övrigt älskar jag våld, såväl i film och spel som i verkliga livet, men våld, i synnerhet dödligt våld,

är högst olämpligt att bruka mot människor (Om man inte vill bli inlåst). Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

Till sist vill jag uppmana er att sluta med personliga påhopp mot mig som att jag är "mentalt störd" osv.. :angry:

Om jag inte missminner mig så är det ett brott mot reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun: Inse att du är helt jävla sjuk i huvudet. Jag hoppas innerligt att du nån gång blir attackerad av en stor jävla hund och får men för livet. Vad skulle du säga då? Inte för att jag tror att du skulle börja respektera djur mer, men du skulle få se vad som händer om man inte gör det. Å du, människan är ett djur. Det lärde jag mig i skolan redan i 1:an. Sedan har bio-lärarna påminnt mig om det under alla dessa år. Men du går väl inte i skola antar jag. De har väl inte det på psyket.

Wörd!

Jag är inte 12, jag är 18, och ja, djurplågeri är förbjudet, men oj oj vad mycket som är förbjudet, ändå har jag inte trillat dit för något någon gång i hela mitt liv =)

För övrigt älskar jag våld, såväl i film och spel som i verkliga livet, men våld, i synnerhet dödligt våld,

är högst olämpligt att bruka mot människor (Om man inte vill bli inlåst). Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

Till sist vill jag uppmana er att sluta med personliga påhopp mot mig som att jag är "mentalt störd" osv.. :angry:

Om jag inte missminner mig så är det ett brott mot reglerna.

"Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff.."

Du är ju fan mentalt störd. Och vadå man får inge straff om man misshandlar ett djur? är du helt eller vad. Och när ska du fatta att man får straff om man misshandlar ett djur. Så t.ex om jag går fram till en hund står och sparkar hur jävla hårt som helst i huvudet. Då tror du att jag ej riskera något straff?. Det är ju fan klart jag gör. Vad tänker du med. Och jag undrar vart du kommer ifrån.

Djuren är människans bästa vän om du har hört det "ordet"

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte 12, jag är 18, och ja, djurplågeri är förbjudet, men oj oj vad mycket som är förbjudet, ändå har jag inte trillat dit för något någon gång i hela mitt liv =)

För övrigt älskar jag våld, såväl i film och spel som i verkliga livet, men våld, i synnerhet dödligt våld,

är högst olämpligt att bruka mot människor (Om man inte vill bli inlåst). Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

Till sist vill jag uppmana er att sluta med personliga påhopp mot mig som att jag är "mentalt störd" osv.. :ermm:

Om jag inte missminner mig så är det ett brott mot reglerna.

Men asså man kan ju inte bara gå ut o slå sönder ett djurs huve heller.. Du är en J***a idiot.. Men asså det är ju helt sinnessjukt att misshandla ett djur, fattar inte du det? Du är ju också 18 så du borde veta bättre!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till sist vill jag uppmana er att sluta med personliga påhopp mot mig som att jag är "mentalt störd" osv.. :angry:

Om jag inte missminner mig så är det ett brott mot reglerna.

Hmm, okej...

Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

... behöver jag säga något mer? Jävla fitthål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lugna ner er några grader, har bara sagt att jag KAN sparka nacken av en hund och komma undan med det den dagen jag känner för att göra det.

Om ägaren gör polisanmälan så säger jag bara att hunden anföll. (jepp, det fungerar)

Du framstår ändå som väldigt våldsam, om man säger så. Du verkar ju inte dierkt känna någon ånger inför ett eventuellt mord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lugna ner er några grader, har bara sagt att jag KAN sparka nacken av en hund och komma undan med det den dagen jag känner för att göra det.

Om ägaren gör polisanmälan så säger jag bara att hunden anföll. (jepp, det fungerar)

Tror nog att du behöver komma med bevis som styrker att hunden anföll.

Men det är väl inget problem för dig som gillar våld, sätt en spik i armen några gånger så har du bevis att "hunden anföll".

Idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara tufft om det sprang ut en älg eller nå s¨ånt vilt djur i vägen så ba PANG ! ^_^ Det tycker ja skulle vara lite coolt :D

Jag vill gärna ha djur. Men i sånna fall vilda djur, som springer runt i nån skog eller nå. Eftersom gta IV skulle utspela sig i New York (vad ja har för mig då) så skulle det ju behövas att det finns nått område utanför med skog å sånt. Skulle väl inte vara kul om det fanns herrelösa hundar som sprang omkring i stan bara, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djur däremot kan man, som sagt, krossa skallbenet på utan att riskera något straff..

Fick du inga leksaker som liten eller? cooling..

Slår vad om att du är en liten p12:a som sitter där hemma med sina chipstuttar och försöker spela cool när han inte ens får se på Tom & Jerry för sin mamma.."Det är för mycket våld i det spelet"

Eller?

Verkligen ingen som tycker du är tuff för detdära.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du inga leksaker som liten eller? cooling..

Slår vad om att du är en liten p12:a som sitter där hemma med sina chipstuttar och försöker spela cool när han inte ens får se på Tom & Jerry för sin mamma.."Det är för mycket våld i det spelet"

Eller?

Verkligen ingen som tycker du är tuff för detdära.

Håller med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...