Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man kan inte ha för många djur av en art i ett land. Vargarna tex utgör ett hot mot människan om de blir för många. Samma sak med björnarna. Och ja, djur kan döda oss om de ser oss som ett hot. Att döda djur av ren nödvändighet har jag inget emot. Men att döda ett oskyldigt djur som inte utgör något som helst hot mot männsikan, det har jag jävligt mycket emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig skribb, men man kan ändå vrida på det och se det ur ett annat perspektiv.

Om man skall vara extremt biologisk, och säga att alla varelser är lika värda, så är vi ett hot för djuren. Och kolla på hur alla jävla kineser knullar på varandra i Kina och i Asien, det är läskigt. Vi förökar oss alltså jävligt snabbt också.

Men jag tror att jag håller med dig lite mer. Så jävla många arter som det finns, det är fan inte "naturligt" ( :shifty: ) Vi är väl en.. några miljarder (:) ) människor på jorden men om man räknar med alla djur så är det väl dubblat 10 gånger, minst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig skribb, men man kan ändå vrida på det och se det ur ett annat perspektiv.

Om man skall vara extremt biologisk, och säga att alla varelser är lika värda, så är vi ett hot för djuren. Och kolla på hur alla jävla kineser knullar på varandra i Kina och i Asien, det är läskigt. Vi förökar oss alltså jävligt snabbt också.

Men jag tror att jag håller med dig lite mer. Så jävla många arter som det finns, det är fan inte "naturligt" ( :shifty: ) Vi är väl en.. några miljarder (:) ) människor på jorden men om man räknar med alla djur så är det väl dubblat 10 gånger, minst.

Alla varelser är lika värda. Vi är ett hot för andra djurarter, naturligtvis. Men eftersom människan faktiskt är det starkaste djuret (rent potentiellt alltså), så kommer vi alltid vara överlägsna. Klart att djur får försvara sig men de har faktiskt ingen chans mot människan. Det är döda eller bli dödad, i princip. Livet består av död, så har det alltid varit och kommer alltid att vara.

Klart man kan döda för att de e kul, våld är kul. Alla här spelar väl GTA? Varför? Jo för det är kul. Vad går det ut på? VÅLD!

Kom inte och säg att ni inte gillar våld.. :lol:

Det ÄR roligt med död och våld när det inte är på riktigt. Obefogad, riktig våld är sjuk och kom inte och säg något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun och T-bone mendez verkar inte ha förstått att vi andra här skiljer på riktigt våld och animierat. Jag tar ut mina aggressioner i tv-spel, inte irl.

Btw, jag älskar spel och filmer med mycket våld och mycket blod. Men bara för att jag i grund och botten vet att det inte är på riktigt.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun och T-bone mendez verkar inte ha förstått att vi andra här skiljer på riktigt våld och animierat. Jag tar ut mina aggressioner i tv-spel, inte irl.

Btw, jag älskar spel och filmer med mycket våld och mycket blod. Men bara för att jag i grund och botten vet att det inte är på riktigt.

Men varför är då så många emot barn och djur i GTA om det ändå bara är ett spel. GHAAAAA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun och T-bone mendez verkar inte ha förstått att vi andra här skiljer på riktigt våld och animierat. Jag tar ut mina aggressioner i tv-spel, inte irl.

Btw, jag älskar spel och filmer med mycket våld och mycket blod. Men bara för att jag i grund och botten vet att det inte är på riktigt.

Nej, du älskar våld i spel och filmer därför att du kan njuta av det utan konsekvenser. Kort sagt: Du är en fegis.

Man kan tycka att det är tragiskt, men våld är underhållning i dagens samhälle. Det är ju därför det begås så mycket våldsbrott - folk vill ju ha kul? Så har det alltid varit. Skillnaden är bara att förr fanns det fler eller bättre alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla varelser är lika värda. Vi är ett hot för andra djurarter, naturligtvis. Men eftersom människan faktiskt är det starkaste djuret (rent potentiellt alltså), så kommer vi alltid vara överlägsna. Klart att djur får försvara sig men de har faktiskt ingen chans mot människan. Det är döda eller bli dödad, i princip. Livet består av död, så har det alltid varit och kommer alltid att vara.

W0rd to dat brotha'.

Tänkte precis så, människan kommer alltid vara den ledande taktpinnen och det är väl så att människan är det primära, och att de övriga djuren på något sätt får "anpassa" sig lite.

Men varför är då så många emot barn och djur i GTA om det ändå bara är ett spel. GHAAAAA

Därför vi fattar att andra inte fattar det (läs: politiker, journalister, medida m.m.) och tycker därför att det är meningslöst att spekulera i de banorna. Dessutom verkar dudes som du och minigun sakna vissa partiklar innanför pannbenet, och vi är rädda för att ni inte kan skilja på verklighet på spel.

Själv spår jag en framtida mördare i minigun, jag blir krasst sagt äcklad av honom.

Nej, du älskar våld i spel och filmer därför att du kan njuta av det utan konsekvenser. Kort sagt: Du är en fegis.

Man kan tycka att det är tragiskt, men våld är underhållning i dagens samhälle. Det är ju därför det begås så mycket våldsbrott - folk vill ju ha kul? Så har det alltid varit. Skillnaden är bara att förr fanns det fler eller bättre alternativ.

Du sitter säkert och runkar till våld. Våld är underhållning för psykiskt störda vilket ger svar på din nästa fråga - psykiskt störda finner det kul att mörda och gör det - för de tycker att det är kul. Vi, d.v.s. alla utom du och din försvarsadvokat T-Bone Mendez, tycker inte att det är kul, åtminstonde inte på riktigt.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du älskar våld i spel och filmer därför att du kan njuta av det utan konsekvenser. Kort sagt: Du är en fegis.

Man kan tycka att det är tragiskt, men våld är underhållning i dagens samhälle. Det är ju därför det begås så mycket våldsbrott - folk vill ju ha kul? Så har det alltid varit. Skillnaden är bara att förr fanns det fler eller bättre alternativ.

Yeah Right ?

---

Är du sjuk i huvet eller ? Tycker du det är roligt/underhållande att gå och misshandla en människa eller att slå en människa utan anledning?

Och vem mer förutom kriminella och sjuka människor tycker att våld är underhållning i dagens samhälle? Jag kommer i varje fall inte på någon ?

Det du säger är rent ut sagt skit.

:teehee: NU SKA VI HA KUL GRABBAR, VI GÅR UT OCH SLÅR NER RANDOMS MÄNNISKOR !!!!

Kvinnor, barn, äldre - vem fan bryr sig så länge vi har kul ?

Våldsbrott begås av helt andra anledningar, att folk vill ha kul utger ungefär 2-4 % av anledningar till våldsbrott.

Man vill ha pengar, man vill våldta för att man vill knulla för att man är för ful osv...

Om de är något som är kul så är det när man är yngre och man vill testa nya saker, men då går man för fan inte ut och gör våldsbrott, utan mindre saker som pumpar upp adrenalinet.

Så har de alltid varit ? 1500-talet? 1700-talet ? År 0 ? .....

Så de fanns bättre alternativ när jesus levde eller fanns de bättre alternativ på 1500-talet?

Och om du inte menar så långt tillbaka i tiden kan du skriva "De var bättre förr under (random år eller århundrande)"

Och de betyder inte att man är fegis därför man inte vågar gå och 'spöa' på människor IRL.

Om det är någon som är fegis så är det du som vill visa hur otroligt tuff du är när du säger att du gillar våldsbrott och djurplågeri etc.

Och snälla, sluta leka tuff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du älskar våld i spel och filmer därför att du kan njuta av det utan konsekvenser. Kort sagt: Du är en fegis.

Man kan tycka att det är tragiskt, men våld är underhållning i dagens samhälle. Det är ju därför det begås så mycket våldsbrott - folk vill ju ha kul? Så har det alltid varit. Skillnaden är bara att förr fanns det fler eller bättre alternativ.

Nädu, minigun, det är bara att inse; du är vrickad.

Är det nån som är en fegis så är det du. När våld är underhållning är det just i spel och filmer, verkligt våld är sjukt, riktigt sjukt. Och du menar väl inte att folk begår våldsbrott för att få ha kul?? Alltså att folk har kul p.g.a våldsbrott??? :):huh::huh:

Oj jösses... Jag har aldrig hört nåt sjukare än detta :teehee:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid funnits bättre alternativ än idag. Vad kan man göra en lördag? Inta stora mängder sprit sen slå in näsan på någon..

Eller sitta inne och se på postkodmiljonären.. Då föredrar iallafall jag att mosa näsben.

Vadå runka till våld? Har ingenting med sex att göra, inte sitter ni och runkar när ni spelar GTA?

Quattro: Någon bättre förklaring till varför det begås så mycket våldsbrott?

Och nej, tycker att våld på film är mer sjukt än i verkligheten, vet du vad som verkligen händer när man får ta emot en rak höger? I verkligheten alltså, inte på film..

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid funnits bättre alternativ än idag. Vad kan man göra en lördag? Inta stora mängder sprit sen slå in näsan på någon..

Eller sitta inne och se på postkodmiljonären.. Då föredrar iallafall jag att mosa näsben.

Vadå runka till våld? Har ingenting med sex att göra, inte sitter ni och runkar när ni spelar GTA?

Quattro: Någon bättre förklaring till varför det begås så mycket våldsbrott?

För att folk lider av en mental rubbning som gör att de eventuellt hallunicerar, hör röster och blir "tvingade" till och mörda. För att det är en slags tvångssyndrom? För att de mår dåligt? För att de har upplevt tragiska och obehagliga saker tidigare?

Alla dessa exemplen är inte ens i närhet av ditt sjuka. Det är inte i samma kategori, nej inte ens i samma värld. Ditt är ett bra alternativ i de sjukas värld, mina är för de moraliska och de vettiga. Ursäkta, de friska.

Utan att konstatera det gång på gång, och använda fulare och fulare ord, så kan vi väl alla stryka under att minigun är en jävla idiot? Någon mer som räcker upp handen på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quattro: Någon bättre förklaring till varför det begås så mycket våldsbrott?

Inte är det för att ha kul iaf, den saken är säker. De som begår våldsbrott i verkligheten är sjuka, psykiskt störda och liknande.

Och nej, tycker att våld på film är mer sjukt än i verkligheten, vet du vad som verkligen händer när man får ta emot en rak höger? I verkligheten alltså, inte på film..

Det gör ont? :teehee:

Du gör mig riktigt äcklad, minigun...

Utan att konstatera det gång på gång, och använda fulare och fulare ord, så kan vi väl alla stryka under att minigun är en jävla idiot? Någon mer som räcker upp handen på det?

*räcker upp handen* :)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är bara för att det är kul. Vad vet du förresten om det?? Brukar du slåss??

Om du vill kan vi, istället för att skriva könsord till dig, kontakta en psykiatrisk motagning där du kan friskna till? Det är väl snällt? Då blir vi färre sjuka i samhället, coh de som behöver vård som du får det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...