Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Antingen missuppfattade du mig eller så är jag allmänt dum i huvet. Men jag trodde GTA-serien var det tv-spel som sålts i mest exemplar av alla förbannade spel. Det är väl en vinnare om något? Och det är klart att man fortfarande kan sälja fler exempler bara för att man plockar bort barn och djur, kanske till och med så att man kan sälja mer exemplar.

T-Bone Mendez: Ett enkelt koncept som man varken är vinnare eller förlorare på. Det går inte att jämföra lite skog med ett barn. Det är oftast vuxna med sina barn spelandes GTA som har någonting emot spelserien. Att man sedan utökar det med mer brutalitet genom att man nu också kan köra på/skjuta ungar. Gör det folk särskilt gladare? Om man skjuter en cykel, jag menar vem bryr sig? Men en unge, där går vi in på ett vääääj mycket känsligare ämne.

Såna föräldrar borde ta sig en titta på sig själva först då. Dom behöver ju inte köpa såna spel till sina barn då, och om dom ser att deras barn har det så kan dom ta det. Det är knappast Rockstars fel eftersom dom har satt en 18-års gräns.

Så tycker jag iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man slå ihjäl vuxna kan man väl slå ihjäl barn?

Djur..visst, det skulle väl kanske vara bra för helhetskänslan i spelet. Men slakta djur kan man ju göra i verkligheten utan att riskera något straff, dessutom mycket roligare att göra det i verkligheten än i ett spel.. så det är inte så jätteviktigt, men skulle vara en trevlig detalj om det fanns med :)

Vart bor du? Psyket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart bor du? Psyket?

Öh? det är ju så: slakta människor kan man inte göra i verkligheten, då hamnar man i fängelse. Därför gör man det bara i spelens värld!(Bättre än inget)

Men djur är det ingen som bryr sej om, därför kan man slakta, stycka och mörda hur mycket man vill IRL. Därför ser jag ingen anledning att göra det i ett spel? Roligare med verkliga upplevelser.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh? det är ju så: slakta människor kan man inte göra i verkligheten, då hamnar man i fängelse. Därför gör man det bara i spelens värld!(Bättre än inget)

Men djur är det ingen som bryr sej om, därför kan man slakta, stycka och mörda hur mycket man vill IRL. Därför ser jag ingen anledning att göra det i ett spel? Roligare med verkliga upplevelser.. :D

:):D:)

Du är sjuk. Du menar att man inte får nåt straff om man tar livet av djur hur som helst bara? Då föreslår jag att du går och tar livet av en älg när det inte är jaktsäsong, eller varför inte en björn eller varg, så får du se vad som händer :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:):D:)

Du är sjuk. Du menar att man inte får nåt straff om man tar livet av djur hur som helst bara? Då föreslår jag att du går och tar livet av en älg när det inte är jaktsäsong, eller varför inte en björn eller varg, så får du se vad som händer :D:D

Hahaha jaa du det händer ingenting för ingen får veta något =)

Problemet är väl bara att det är svårt att mörda en älg då jag inte har tillgång till något skjutvapen för tillfället =/

Men jag kan sparka nacken av en hund, bara att säga att den gick till anfall :D Man kan aldrig bevisa något och jag skulle gå fri!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jaa du det händer ingenting för ingen får veta något =)

Problemet är väl bara att det är svårt att mörda en älg då jag inte har tillgång till något skjutvapen för tillfället =/

Men jag kan sparka nacken av en hund, bara att säga att den gick till anfall :) Man kan aldrig bevisa något och jag skulle gå fri!

Här har vi en som inte har alla hästar i stallet, ser jag. Tycker du att " :) " passar in i en mening där du ska sparka nacken av en hund?

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jaa du det händer ingenting för ingen får veta något =)

Problemet är väl bara att det är svårt att mörda en älg då jag inte har tillgång till något skjutvapen för tillfället =/

Men jag kan sparka nacken av en hund, bara att säga att den gick till anfall :) Man kan aldrig bevisa något och jag skulle gå fri!

Och du kan helt utan anledning, bara för skojs skull bryta nacken på en hund som inte gjort dig ett skit?

Om du pysslar med sånt så är du fan skev i skallen, sånt gör man inte. Visst är dom djur, men dom förtjänar lika mycket respekt som vilken människa som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du kan helt utan anledning, bara för skojs skull bryta nacken på en hund som inte gjort dig ett skit?

Om du pysslar med sånt så är du fan skev i skallen, sånt gör man inte. Visst är dom djur, men dom förtjänar lika mycket respekt som vilken människa som helst.

Jag kan, om jag haft en dålig dag eller något.

Dom förtjänar ingen respekt enligt mig. Djur är mat, och eftersom man inte äter hundar ska dom dö. En bra hund är en död hund. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh? det är ju så: slakta människor kan man inte göra i verkligheten, då hamnar man i fängelse. Därför gör man det bara i spelens värld!(Bättre än inget)

Men djur är det ingen som bryr sej om, därför kan man slakta, stycka och mörda hur mycket man vill IRL. Därför ser jag ingen anledning att göra det i ett spel? Roligare med verkliga upplevelser.. :)

Du är ju C* gå och slakta djur i verkligheten vart fan kommer du ifrån? Det är ju fan klart att folk bryr sej om djur. Jag har själv hund så då bryr jag mig ej om vad som händer han? Det är fan klart jag gör jag bryr ju fan om han. Så du tror om det händer nåt t.ex han blir misshandlad tror du jag står och skrattar?. Nej det gör jag fan ej. Skulle fan gå fram och slå sönder han. Man kan fan undra vart du kommer ifrån. :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh? det är ju så: slakta människor kan man inte göra i verkligheten, då hamnar man i fängelse. Därför gör man det bara i spelens värld!(Bättre än inget)

Men djur är det ingen som bryr sej om, därför kan man slakta, stycka och mörda hur mycket man vill IRL. Därför ser jag ingen anledning att göra det i ett spel? Roligare med verkliga upplevelser.. :)

Asså det är ju c* att tänka som du gör.. tänk om nån skulle komma o misshandla dig.. Vad skulle du säga då?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHA :) Dumsnut.. tror på allt du läser... :)

Tror du på allt du hör?

Du är säkert en liten blöjnasse som tror att alla med svart hår stjäl svenskarnas jobb och pengar också. Hur fan kan du ens tycka att djur inte förtjänar respekt? Dom förtjänar lika mycket respekt som vem som helst. Om du nu är kapabel till att bryta nacken på en hund, har du då stake nog att bryta nacken på en treåring, då han kan försvara sig ungefär lika mycket som en hund om du kommer med sparken ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun: Inse att du är helt jävla sjuk i huvudet. Jag hoppas innerligt att du nån gång blir attackerad av en stor jävla hund och får men för livet. Vad skulle du säga då? Inte för att jag tror att du skulle börja respektera djur mer, men du skulle få se vad som händer om man inte gör det. Å du, människan är ett djur. Det lärde jag mig i skolan redan i 1:an. Sedan har bio-lärarna påminnt mig om det under alla dessa år. Men du går väl inte i skola antar jag. De har väl inte det på psyket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...