Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fråga ett bör jag svara ja på. Det är I mina ögon inget fel med att ha med barn. Folk som säger att ''det skulle vara hemskt att döda barn'' bör tänkte om lite. Det är bara I ett jävla spel. För det andra så är det minst lika hemskt att gå att döda vuxna människor med en motorsåg ute på gatan. Med tanke på Rockstar Games så skulle jag om jag fick frågan av dem avråda de från att lägga till barn I spelet.

Fråga två svarar jag ja på. Skulle vara kul att klättra upp I ett gammalt jaktpass och vänta på att den björn eller dyligt dyker upp. Självklart ska man kunna bli attackerad också, vis sällsynta tillfällen.

Det vore ju underbart om alla hade samma syn på barnfrågan som du, men det skulle vara helt omöjligt att trycka in det på exempelvis Jack Thompson (vi känner ju honom). Själv stödjer jag dina argument till fullo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja

Ja

Barn, antingen går en kvinna och bär på en bebis, eller går med en vagga.

Eller så är det tonåringar som går runt i staden.

Djur, skulle vara tufft ;)

Men man ser inte så ofta ett djur i new york, vild katter och hundar skall finnas på områden som inte är tätt befolkade.

Fåglar, möss osv. skulle också vara coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja

Ja

Barn, antingen går en kvinna och bär på en bebis, eller går med en vagga.

Eller så är det tonåringar som går runt i staden.

Djur, skulle vara tufft ;)

Men man ser inte så ofta ett djur i new york, vild katter och hundar skall finnas på områden som inte är tätt befolkade.

Fåglar, möss osv. skulle också vara coolt.

Fåglar har varit med i tidigare GTA. I alla fall SA.

Sedan så ser man ju fiskmåsar i trailern så de är ganska säkert att fåglar är med :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! till barn.

Orsak: Det finns en massa som hade tagit väldigt illa åt sig över möjligheten att kunna döda barn i spelet (Då menar jag inte bara GTA-motståndare utan också spelare som själva har barn) och dessutom så känns det inte riktigt rätt heller. Isåfall barn som inte går att döda men fansen hade hatat det.

En annan orsak är att det sedan finns de som bara skulle springa runt och döda barn för det är så hemskt att göra och sedan skryta om det på nätet hur många barn han har dödat.

Ja! till djur.

Orsak: Det behövs helt enkelt djur. Lite mer liv i GTA världen. En av de sämmre sakerna med San Andreas var att de stora skogarna och slätterna kändes döda och livlösa, vilket de också var.

Så i skogar och country delar, inne i städerna lite hundar och katter i förorterna.

Alltså inte för att döda utan för syns skull.

Föresten, var såg ni de barnen i trailern? Om ni menar trappan så var det 2 vuxna som satt på den.

För är det barn så är det de exakt lika stora som alla de andra.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...