Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

Blizz ska inte göra D3 utan har gett det till ett annat företag och spelet kmr heta Mytic* enligt Fragbite's forum

Hade fel, spelet skulle hetta Mythos

www.fragbite.se

lol.

Blizzard skulle inge ge bort sitt spel till någon annan, och alla vet att Diablo 3 är i utvecklingstadiet hemma hos Blizzard. Mythos är som vilket annat skitspel som coopar Diablo.

Skaparna av Diablo 1 & 2 däremot har slutat hos blizzard, och det är dessa nissar som skapar Mythos.

Diablo 3 är fortfarande hos Blizzard, och det är under utveckling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

lol.

Blizzard skulle inge ge bort sitt spel till någon annan, och alla vet att Diablo 3 är i utvecklingstadiet hemma hos Blizzard. Mythos är som vilket annat skitspel som coopar Diablo.

Skaparna av Diablo 1 & 2 däremot har slutat hos blizzard, och det är dessa nissar som skapar Mythos.

Diablo 3 är fortfarande hos Blizzard, och det är under utveckling.

Okej, läste bara lite snabbt så jag lär ha förstått fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Det fanns en beta för hundra är sen, tror inte det finns en trial nu =/

Ah, på så sätt. :/

Har aldrig funnits.

Man måste köpa skiten för 99.99$. (Eller bli slav för månadskostnader tills man slutar)

Men vad fan... :ph34r:

Happ, då skiter jag i spelet fullständigt. Orkar absolut inte börja med att betala i månaden för det... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, på så sätt. :/

Men vad fan... :ph34r:

Happ, då skiter jag i spelet fullständigt. Orkar absolut inte börja med att betala i månaden för det... ;)

Men, men.. För bara den lilla summan 99.99$ så är spelet ditt och du behöver inte betala något i månaden! \o/

Ja, du hörde rätt. För bara 693.68kr så har du oändlig speltid på detta spel som.. ingen.. verkar hört talas om.

Ta chansen att spela att öde spel som kostar skjortan och antagligen aldrig kommer få någon stor publik! Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, men.. För bara den lilla summan 99.99$ så är spelet ditt och du behöver inte betala något i månaden! \o/

Ja, du hörde rätt. För bara 693.68kr så har du oändlig speltid på detta spel som.. ingen.. verkar hört talas om.

Ta chansen att spela att öde spel som kostar skjortan och antagligen aldrig kommer få någon stor publik! Yay!

Haha, jag fattar inte... att dom verkligen tror att det där kommer gå hem. ;)

Själv tycker jag att det bara låter... tragiskt. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde under beta, så blev jag förälskad i instrumenten :wub:

Var med i en icke officiel musik event , Var bland dom bästa där :wub:

EDIT: Bilder från eventen

Dom finns några sidor bakåt här i tråden

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Drar upp den här.

Ni som spelar (om det nu finns någon):

Hur svårt är det att "komma in i spelet?"

Är det några "större" likheter med WoW?

Hur många servrar finns det?

Svårt att levla?

ÄR DET ROLIGT?

- Man vänjer sig snabbt vid spelstilen. Skills och sån skit är en annan femma. Efter en dags spelande kan man grunderna iaf.

- Well, det är ett MMO, wasd-styrning, skillbar och eq-baren är typ samma. Quester är i princip lika.

- Ingen aning. På betan var det en (ganska självklart)

- Nah. Vet inte vad maxlvlen var, men kom upp till lvl 30~ på några dagars spelande.

- Jobbigt. Kändes som WoW i lyxförpackning som tog för mycket på din dator, massa zoning överallt och konstiga quester/jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar upp den här.

Ni som spelar (om det nu finns någon):

Hur svårt är det att "komma in i spelet?"

Är det några "större" likheter med WoW?

Hur många servrar finns det?

Svårt att levla?

ÄR DET ROLIGT?

1. Det är lätt att komma in i spelet, det går rätt snabbt. <_<

2. Det är ju samma grej som WoW (uppenbart), quest, kinship(guild), fellowship(Grupp), instanser och raid (om det heter så, minnesförlust för tillfället), crafting.

3. Det finns 11 servrar. 4st Engelska, 1 Engelsk-RP, 3 tyska, 1 Tysk-RP, 2 Franska, 1 Fransk-RP.

4. Det är inte särskilt svårt att levla, att questa är ju såklart snabbaste sättet. Man kan nå lvl 20 på ett par dagar, om man lirar några timmar om dagen.

5. Ja absolut, jag tycker att det är roligare än WoW. Lotro har ju smågrejer som; egna hus, instrument, roliga små aktiviteter som Paj-ätar tävlingar, danstävlingar och mer. Priserna är olika, danstävlingen som är igång nu, så får du nya moves t.ex. :)

Hoppas dessa svar hjälper lite ;D

Edit: Hus kommer efter nästa "stora uppdatering" är det sagt btw :)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...