Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag spelar iallafall på northern , och ett tips till er spel freaks som kör 10+ timmar om dygnet om nu någon gär det,

Det kommer bli en Rollback någon gång nästa vecka har jag hört, pga ett bugg i "monster play" där man får runt 1 biljon dp (destiny points) per dödad spelare, normalt ska det vara 1-100.

Så eftersom jag själv märkt bugget, så tänker jag inte köra så mycket pga att jag inte vill göra om alla sakerna som jag igentligen skulle gjort på mina spelare, vet inte om det är sant, men man vet aldrig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Znark.

lvl 10 elf hunter..

maintenance nu, så fick logga.

En fråga för dom som spelat ett tag. Hur får man tag i sina profession tools?

Jag har köpt varje sort (är woodworker, farmer, cook tror jag), och jag har som sagt köpt varje liten coppar sak jag hittat. Men ajsingbajsing fick jag när jag gick ut för att leta efter pinnar. Man behöver jag vanliga tools, inte copper tools.. Så vart fan får man tag i sådana då?

Som t.ex. Woodworker. Jag köpte mig en Copper Woodworker's Saw, och när jag kom fram till en pinne så stog det "Req: Woodworker's Saw", alltså inte copper.. -.-

Lackar på sånt.. >____<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar coolt och vill prova men det funkar inte :'(

I file planet måste man vara såndär "paying member" för att få beta key... Eller? för jag kommer till steg 3 och där är den där typiska file planet reklamen om "founders club" osv.

Finns det någon annat ställe att fåtag på en beta key?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla medlemmar på Fileplanet får Beta Keys, även gratismedlemmar. Vet inte var du fått för dig annat.

1. Registrera dig på Fileplanet

2. Fixa din Beta-Key på Denna sidan

3. Registera dig på COG

4. på COG så skriver du in din Beta-Key

5. Installera LOTRO:SOA

6. Logga in med dina uppgifter från COG

_ __ ___ ____ __________________________________________ ____ ___ __ _

Har hunnit bli lvl 16 nu. Helt okej lir, men jag tycker det tar lite tid att levla.

Heter Sorimdor och lirar på Stybba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla medlemmar på Fileplanet får Beta Keys, även gratismedlemmar. Vet inte var du fått för dig annat.

1. Registrera dig på Fileplanet

2. Fixa din Beta-Key på Denna sidan

3. Registera dig på COG

4. på COG så skriver du in din Beta-Key

5. Installera LOTRO:SOA

6. Logga in med dina uppgifter från COG

_ __ ___ ____ __________________________________________ ____ ___ __ _

Har hunnit bli lvl 16 nu. Helt okej lir, men jag tycker det tar lite tid att levla.

Heter Sorimdor och lirar på Stybba.

Det verkade tyvärr inte funka för gratismedlemmar. Kommer till sidan där man ska skriva in det där lösenordet från en bild grejs, sen när jag gjort de kommer jag bara till en sida där det står att jag typ måste bli subscriber :S Varför blev det så? Var jag för sen att plocka min key tro?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...