Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fetmarkerade, så du kanske fattar att DET VAR EN FRÅGA!

Jomen vafan skulle det spela för roll om du lirar wow eller inte?

Alltså är det ingen som kan säga om det är värt att tanka eller inte, beror väl på vad du gillar för sorts spel... Gillar du wow så gillar du antagligen detta...

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fetmarkerade, så du kanske fattar att DET VAR EN FRÅGA!

Varför skulle det inte vara värt? Bara att vänta tills nästa vecka eller var det var tills nya nycklar kommer ut. Alla har inte samma uppfattning om spelet. Jag lirar wow, tankar ändå för att testa och se fall det är något bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG hur seg får man vara! Är det tillräckligt bra/olikt WoW för att jag ska ladda ner det om jag redan spelar WoW? Palal förklara igen, nu är det bäst ni fattar.

Aww, PMS redan? Varför inte bara leta upp bilder? Kolla filmer? Skaffa info om spelet. Dem som har testat kanske bara har gått runt i världen och kollat hur det ser ut, inte hardcore testat spelet.

Och vad skulle du gjort om vi inte hade förståt? Herregud.

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle också vara irriterad om du var i mig. Ingen förstår mig. :rolleyes: Det är tillräcklig med att jag måste förklara saker offline, orka här också.

Jag har sett både bilder och filmer, och allt de säger mig är att det är som WoW, fast LOTR, hence the question.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det inte vara det?

--

Någon som vet var man köper ett "Horn" måste ha det för att kunna spela musik :rolleyes:

Finns en Bard i vad nu Hobbitarnas "huvudstad" heter, förkortningen är iallafall MD , kan skriva namnet sen

Michel Devling heter den

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Bumpar till lite nu, är det fortfarande någon av er som kör?

iallafall, det var en icke-officiell "musik event" för några dagar sen, och klart att jag var där :)

Antalet folk som kom och spelade och lysnade

Efter jag hade spelat :P

Namn på dom gubbarna jag har , kör dock bara med Dwine just nu , och många av dom har jag bara som kraftar saker,

Kommer dock bara springa runt och leka lite nu pga det kommer bli en rollback för att dom ska fixa ett monster-play bugg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...