Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

Har inte heller några större problem.

Har Quest Helper (heter det så?) aktiverat och brukar även kolla kartan efter "lysande" områden.

Många quest har jag märkt är inte utmarkerade på huvudmappen men på minimappen är dom det.

Det märkte jag av när jag skulle hitta en vakt i en grotta som låg på ett visst ställe, men hur jävla mycket jag än sprang runt och leta så visade det sig inte på kartan alls.

Som sagd i tidigare post, Amerikanska versionen verkar ha kommit ett steg längre när det gäller quests på mappen då det är utmarkerat på ett helt annorlunda sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Många quest har jag märkt är inte utmarkerade på huvudmappen men på minimappen är dom det.

Det märkte jag av när jag skulle hitta en vakt i en grotta som låg på ett visst ställe, men hur jävla mycket jag än sprang runt och leta så visade det sig inte på kartan alls.

Som sagd i tidigare post, Amerikanska versionen verkar ha kommit ett steg längre när det gäller quests på mappen då det är utmarkerat på ett helt annorlunda sätt!

Aw, that sucks to hear... :(

Är som sagt endast lvl 7 än och har inte hunnit upptäcka det än.

---

Köpte min luta idag. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att det fanns i shoppen och blev faktiskt sugen.

Men är det något speciellt med trummor eller?

Dina ballader gör mer skada, dock kostar de mer att använda.

Har du tänkt heala eller DPSa?

EDIT: Oj, shit. Du spelar ju Hunter. Lol, så fort någon nämner instrument tänker jag direkt på Minstrel. My bad :>

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skada? Jag trodde man spelade för skojs skull. sad_1182040_0.gif

Klart man spelar för skojs skull! Men Minstrels primärvapen är instrument, så Minstrel är den enda klassen som drar någon slags nytta av instrumenten.

För övrigt känns det som att den här tråden kommer bli mer aktiv i.o.m F2P, så vad sägs om att byta namn på tråden? Finns ju faktiskt två expansioner numera!

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som en bra idé. Förresten, vilket server lirar du på och vilken lvl är du?

Jag spelar inte för tillfället. Som jag nämnde i en tidigare post så väntar jag med att börja spela tills jag får min nya dator.

Svaret på din fråga: Jag lirar på Evernight, och är level 55~ (minns inte riktigt exakta leveln, men inte högre än 55 iaf). Spelar som en Man Hunter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar inte för tillfället. Som jag nämnde i en tidigare post så väntar jag med att börja spela tills jag får min nya dator.

Svaret på din fråga: Jag lirar på Evernight, och är level 55~ (minns inte riktigt exakta leveln, men inte högre än 55 iaf). Spelar som en Man Hunter!

Man Hunter :lol:

kunde verkligen inte låta bli

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här använde jag mig av rätt mycket när jag lirade.

Den var behövlig.

http://lotro.gamepressure.com

http://lotro.allakhazam.com

http://lotro.mmodb.com

Används mycket flitigt, vissa delar är dom dock dåliga på i varsitt fall så har fått tabba mellan dom rätt ofta. Känns dock som din sida har mycket mer på sina kartor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter konstigt med tanke på att det är Welcome Back Weekend fram tills F2P-patchen kommer.ermm_1180962_0.gif

Står att jag måste "add sub" Såg dock det här i nyheterna i launchern!

Welcome back update27-Sep-2010Dear Players,

We would like to advise that the Welcome Back will come to a close today. We would like to thank you for your participation and hope you have had a fun time reacquainting yourself with Middle-earth.

We hope to launch Free to Play soon in Europe - we are working hard with Turbine to get the new LOTRO Free to Play update as quickly as we are able to.

We look forward to seeing you there!

The Codemasters Online Team.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står att jag måste "add sub" Såg dock det här i nyheterna i launchern!

Welcome back update27-Sep-2010Dear Players,

We would like to advise that the Welcome Back will come to a close today. We would like to thank you for your participation and hope you have had a fun time reacquainting yourself with Middle-earth.

We hope to launch Free to Play soon in Europe - we are working hard with Turbine to get the new LOTRO Free to Play update as quickly as we are able to.

We look forward to seeing you there!

The Codemasters Online Team.

Åh, hoppas de ger oss patchen snart då... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...