Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

Går det fortfarande att köpa den dyrarer varianten så man slipper periodsbetalningar

Many LOTRO players have asked if there's some way they can purchase a Lifetime Membership. While it’s too late to take advantage of the Founder's Offer, we are pleased to now offer a one-time, US$299 Lifetime Membership pricing option for everyone! Lifetime Membership means you'll never again have to pay a subscription fee for LOTRO*! You can take advantage of this offer by logging into your account at http://myaccount.turbine.com and selecting the Lifetime option. Thanks for playing!

Alltså. Om man köpte grisen i säcken innan LOTRO kom ut (Under betaperioden) så kunde man köpa lifetime för 199$.Detta var ju såklart ENBART innan spelet hade kommit ut, och var begränsat till det. Detta togs direkt bort efter att spelet hade gått LIVE.I Juni så skrevs detta meddelande att man numera kan köpa/uppgradera sitt account till ett lifetime för 299$. Har ingen aning om var/hur du får tag i det. Kolla in lotro's forum.

Sjukt roligt spel. Har bara kommit till lvl 8 men det känns som att jag kommer spela det här ett bra tag framöver.

Mja. Låt det inte gå över huvudet. Blir segt runt lvl 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

BUMPZ.

Är det någon som fortfarande lirar det här?

Köpte spelet igår och jag är som besatt. Grafiken, storyn, karaktärerna :whistling:

Själv lirar jag en Human Lore-Master och är för tillfället level 8 (300 xp till level 9, så dingar väl snart..)

Har några frågor:

1. Finns det någon sökmotor man kan använda för LOTRO om man vill ha hjälp med t.ex quests?

2. Hur lång tid tar det ungefär att levela upp till 50? Hörde att det blir segt runt 20, men för er som har spelat/spelar WoW: Går det fortare/saktare att ta sig till maxlevel i LOTRO än vad det gör i WoW?

3. Är det ungefär som i WoW level 50, att man raidar och sånt? Hur funkar raidandet i LOTRO?

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMPZ.

Är det någon som fortfarande lirar det här?

Köpte spelet igår och jag är som besatt. Grafiken, storyn, karaktärerna :whistling:

Själv lirar jag en Human Lore-Master och är för tillfället level 8 (300 xp till level 9, så dingar väl snart..)

Har några frågor:

1. Finns det någon sökmotor man kan använda för LOTRO om man vill ha hjälp med t.ex quests?

2. Hur lång tid tar det ungefär att levela upp till 50? Hörde att det blir segt runt 20, men för er som har spelat/spelar WoW: Går det fortare/saktare att ta sig till maxlevel i LOTRO än vad det gör i WoW?

3. Är det ungefär som i WoW level 50, att man raidar och sånt? Hur funkar raidandet i LOTRO?

1. Lorebook

2. Jag blev lvl 27 på betan. Detta var i slutet av det dessutom, så jag kan inte ha spelat i mer än någon vecka. Skulle tippa på att du når lvl 50 på kanske 3-4 veckor casual. 1 vecka hardcore.

3. Vet ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Efter ett rejält uppehåll och efter att ha lessnat på WoW så kom jag ihåg att jag har ju LOTRO, och det var ju inte så illa ändå.

Är det någon som faktiskt spelar det här? Eller någon som kanske har tänkt att börja? Släpptes ju en expansion till LOTRO nyligen, men vad jag har läst i PC Gamer så är den ingenting för dem som är under level 45. Fasiken.

Men finns det faktiskt någon som spelar eller funderar på att börja? Hör av dig isf, för jag lär nog börja lira igen någon gång nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
lolbump.

Antar att jag är den enda, men jag testar igen: är det någon som spelar LOTRO här på forumet?

Själv spelar jag en Hunter, Race of Men. Är just nu level 20 och ska snart bege mig in i Lone-lands.

Lirar på [EN] Evernight!

Spelet ser ut att vara tomt.. Är det många online??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Mark, du som spelar spelet!

Hur mycket betalar du i månaden? :mf_doof:

Jag betalar månadsvis. Det finns en funktion som jag inte minns fanns i WoW att man kan välja att betala för en månad sådär direkt utan gamecard eller så. Så jag brukar köra så, köpa en månad i taget. Kostar drygt 100kr eller vad det då är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Hörde precis om det! Jag som har varit nära att köpa spelet ett flertal gånger på sistonde. :mellow:

Synd bara att man endast kan bli level 50 om man inte betalar. Vad är det för level cap i spelet?

65 är den just nu.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...