Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var kul i början när jag körde (ca en månad sen) men sedan blev det bara tråkigt, kommer inte börja köra igen eftersom betan är slut om ca en halv månad.

Hade en lvl 28 Ministreal, älskade att springa runt och spela på min lilla banjo eller vad det nu var :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan jag ladda ner detta? asså betan och få en beta nyckel. Kan ej ladda ner från Gamespot får fel medelande.

EDIT: Hittade det idag. Men jag kan ej packa upp det för jag får fel medelande när jag ska packa upp det. Hur ska jag fixa det? laddar om nu och se senare om det funkar

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Var ett tag sen som LOTR: Online släpptes nu, hur många här är det som spelar egentligen? Vet ett par stycken IRL som ska börja, däribland DimpZ(eller?). Äsch, tacka vet jag WoW, LOTR nördar!

Nja, lite sugen är man..

Får se vad som händer nu när mitt gamecard är slut, månadsskifte och skolavslutning.. Kanske börjar lira Harpan hardcore!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är rätt intresserad av detta spel, har dock inte tagit reda på så mycket fakta om det. Så jag ska bara ställa några korta frågor :)

  • Finns det någon gräns på hur hög level man kan bli?
    Finns det PVP, och är det en stor del av spelet?
    Vad är vanligast, att levla i partyn eller solo?
    Finns det bossar eller liknande att döda på höglevel?
    Hur stor är spelvärlden, jämfört med WoW?

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är rätt intresserad av detta spel, har dock inte tagit reda på så mycket fakta om det. Så jag ska bara ställa några korta frågor :mellow:
  • Finns det någon gräns på hur hög level man kan bli?
    Finns det PVP, och är det en stor del av spelet?
    Vad är vanligast, att levla i partyn eller solo?
    Finns det bossar eller liknande att döda på höglevel?
    Hur stor är spelvärlden, jämfört med WoW?

Tror gränsen var runt 50-60 nånting

Ja det finns pvp, och det kan man börja med redan på lvl 10, i ett så kallat "monster shrine" tror jag det hette, Iallafall, där blir man ett max levelat "monster player" som man slåss med på ett specielt ställe, dock så är dom inte lika kraftiga som en maxad player

Man kan levla exakt hur man vill, dock rekomenderat att levla i grupper, för att det helt enkelt är roligare :)

Det finns bossar, men jag har inte direkt orkat "farma" dom tillräckligt länge för att veta om dom tappar något bra, på hög lvl vet jag inte eftersom jag bara orkade köra till ca lvl 20.

Spelvärlden är ganska stor, dock kan jag inte jämföra med WoW eftersom jag inte kört det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars Codemasters. Detta kommer floppa, och dom ska vara glada om dom kommer upp i en miljon spelare. Dom trodde dom kunde konkurera med WoW som ett av de stora MMORPG'n, men naa.

Warhammer däremot är jag säker på kommer stjäla nya spelare och även gamla WoWare.

Är beredd att hålla med, intrycken jag har fått från LOTR: Online är inte särskilt bra och jag kommer förmodligen INTE börja med det (hur mycket ni än tjatar i Ventrilo, DimpZ).

Warhammer däremot, det skulle jag faktiskt kunna börja med. Efter att ha sett trailern och in-game filmer så verkar det faktiskt bli en hit, men kommer det att konkurera ut WoW? Nej, WoW är det "största" MMORPGet för tillfället och kommer säkerligen vara det i 1-2 år till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW kommer vara störst på MMO marknaden så länge dom uppdaterar spelet och håller deras kunder underhållna.

Det värsta som kan hända är att dom påbörjar något annat, och lägger all energi på detta, och på så sätt sätter WoW på is. Detta skulle enligt mig göra att WoW till slut blir ett spök spel, där servrarna kommer läggas ner, och dom som fortfarande spelar kommer flyttas ihop till en enda server. Vi får väl hoppas det inte händer på ett par år iaf.

(Ska dock inte vara för säker med Diablo3 ryktena som går)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW kommer vara störst på MMO marknaden så länge dom uppdaterar spelet och håller deras kunder underhållna.

Det värsta som kan hända är att dom påbörjar något annat, och lägger all energi på detta, och på så sätt sätter WoW på is. Detta skulle enligt mig göra att WoW till slut blir ett spök spel, där servrarna kommer läggas ner, och dom som fortfarande spelar kommer flyttas ihop till en enda server. Vi får väl hoppas det inte händer på ett par år iaf.

(Ska dock inte vara för säker med Diablo3 ryktena som går)

Blizz ska inte göra D3 utan har gett det till ett annat företag och spelet kmr heta Mytic* enligt Fragbite's forum

Hade fel, spelet skulle hetta Mythos

www.fragbite.se

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...