Jump to content

Ny Admin


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, fick en förfrågan utav Hultenius och tackade givetvis ja till den!

Det känns väldigt förtroende ingivande för min del iaf och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta mitt (förhoppningsvis), goda arbete här på sajten!

Än en gång, tack för förtroendet! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta).

Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera.

Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta).

Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera.

Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar.

Ja, precis. Jag ska banna alla andra admins/mods och ta över gtasajten och stänga ner skiten.

Ah!, just det, jag har ju inte tillgång till att banna dom andra adminsen! :)

Nej, du blir inte bannad för det.... :wub:

[O][T]' date=Feb 1 2007, 07:25' post='839327]

Grattis A.A

Varför inte de andra två moderatorerna oxå?

När skall de gamla adminsen få full tillgång till funktionerna i forumet då? Eller varför inte?

BOT

Om dom andra två fick samma förfrågan som mig vet jag inte.

Vad gällande din andra fråga tror jag att Hultenius har uttalat sig i en annan tråd om att han ska uppgradera om inte alla så iaf en av de "gamla" adminsen. Någon som orkar hitta inlägget?

Till er andra, tack för lycko önskningarna! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AA som admin? *nyper mig i armen*

Nu har jag sett allt. Nu kan jag dö. Det finns inget som kan överraska mig längre.

Det finns dumma beslut och så finns det otroligt dumma beslut... :wub:whoco5_718772_0.gif

Här, mina herrar, har vi ett praktexempel på det senare.

---

Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta).

Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera.

Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar.

Amen to that.

Btw. borde inte AA få kalla sig administratör. Censor är en lämpligare titel.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det var ett kraftigare motstånd än vad jag trodde. Nog för att man läst en hel del kritik mot A.A. och hållt med om del. :wub:

Men eftersom Hultenius tagit beslutet lär ju han ha stort förtroende för A.A. ändå. :)

[O][T]' date=Feb 1 2007, 07:25' post='839327]

Grattis A.A

Varför inte de andra två moderatorerna oxå?

BOT

Men isåfall finns det ju inga mods kvar! Måste ju finnas några rödingar också! Iof skulle det inte sitta helt fel med lite nytt blod i mod-kåren tycker jag. Hur länge sedan var senaste tillskottet? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumt beslut, Hult (jag vet att du inte kommer läsa detta).

Om A.A var statsminister i Sverige skulle han utan tvekan utföra en statskupp lik den Hitler gjorde för att få envälde i Tyskland (detta är inget påhopp, endast konstruktiv kritik). WTF säger jag bara. Han är effektiv i sitt arbete men alltför personlig och subjektiv då det gäller att banna, låsa med mera.

Om jag blir bannad för detta inlägg så förstår ni vad jag menar.

Lite väl starkt, men han kan ju vara smidigare när han ger varningar och utför andra modåtgärder. Slipa lite på smidigheten, A.A., så kommer du vara mer omtyckt. Skriv inte hur många varningar folk redan har, och tänk lite på att se genom fingrarna när förseelserna inte varit så grova. Då kommer du nog bli mer omtyckt.

Grattis.

Men den stora frågan återstår, vem vore mest lämpligast för att bli Root? Någon måste det ju vara.

Och den frågan är så stor att den - precis som du redan fått svar från självaste Root om - inte kommer diskuteras öppet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...