Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan faktiskt tyvärr säga att jag pinsamt nog har slarvat bort min PSP. Kan ärligt säga att jag inte har den blekaste aning om var den är, har inte sett den på flera månader. Jag misstänker att jag på något sätt har tappat den på bussen, men dom hade den inte på busscentralens hittegodsavdelning så någon kan mycket väl ha tagit den. Eller så ligger den bakom en soffa eller nått...börjar sakna den. Nu kan jag ju inte spela MGS: Portabke Ops :'(

:wub:B):(;);)You did WHAT?! :o:o:o:o:o

Det är sånt man har försäkringar till. Jag lider med dig. :( Om den kan vara hemma skulle jag börja leta omedelbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon om det finns någon sida med en massa roliga filmer till PSP. Eller bara en sida med massa roliga filmklipp som man kan ladda ner och konvertera? Har för tillfället endast mitt 63mb's minneskort från min mobiltelefon. Men det räcker ju för att lägga in en film och några låtar. So...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix, men jag kan rekommendera mina wallpapers! Jag har rätt många. Fotografierna är inte gjorda av mig, och inga teckningar heller. Däremot har jag printat en del bakgrunder till Monkey Island 1 som jag kör på PSPn, de är riktigt fina och jag har dem ofta som bakgrund. Plus en del riktigt fina screenshots från VCS, bilden med en SWAT-van hade jag som bakgrund flera veckor innan releasen.

Så, det är bara de med namnet MI-bg som är helt gjorda av mig. Plus att ni förstås får tanka mina tidigare SA-bakgrunder :D

Ladda ner! 39 bilder, 3.21 Mb. Do it! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag nu skaffar en PSP. Måste jag lämna in den någonstans för att flasha den eller kan jag göra det själv?

Det kan du göra själv... med förutsättningen att mjukvaran som följer med din PSP inte är allt för ny, då det då inte går att nedgradera... för tillfället.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan du göra själv... med förutsättningen att mjukvaran som följer med din PSP inte är allt för ny, då det då inte går att nedgradera... för tillfället.

Och det är därför man ska ta lådan med den lägsta bokstaven. <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_unsure.png' alt=':unsure:'> Upp till och med K funkar, då får man möjlighet att nergradera så fort man packat upp den. Även med TA-082, om jag minns rätt. Om man har 2.81 eller högre går det just nu inte att nergradera.

(Funkar 2.80?)

Sagt det många gånger nu, men jag tror inte nykomlingar söker eller kollar gamla trådar om det sagts nåt sånt här tidigare - det är ju inte direkt så att man tänker "Nu ska jag köpa en apparat, jag tror jag söker på forumet om nån sagt nåt speciellt om själva kartongen!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som testat, eller vågar testa?

Som jag skrivit där undrar jag hur man avinstalerar den om man inte vill ha den längre :)

Tufft, jag har sett W95 sen gammalt, men det tog en kvart att ladda upp. Jag har också sett en del WXP-teman men inget sånt. Hsh, jag tänker inte prova på det. Det var snyggt, men det är nog lite fel ute, tror jag. Dessutom tror jag inte att det är så stor nytta med det jämfört med layout och grafik. Nytta-program och fw's har vi redan ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minneskort: Prova ELFA! 2 gigabyte för 560 kr!

Pff. Knappast. Med frakt, moms osv osv kostar den 836kr eller vad det nu var. Jävla skit, jag som tänkte köpa den. 166kr moms och 75 spänn frakt för en sak som väger 00,065kg. ^_^ Ett engigskort kostar med moms och frakt och allt lika mycket som det står att tvågigskortet kostar. Jäffla lurendrajjer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pff. Knappast. Med frakt, moms osv osv kostar den 836kr eller vad det nu var. Jävla skit, jag som tänkte köpa den. 166kr moms och 75 spänn frakt för en sak som väger 00,065kg. :P Ett engigskort kostar med moms och frakt och allt lika mycket som det står att tvågigskortet kostar. Jäffla lurendrajjer. ;)

Hmm, så var det ja. Frakt har jag aldrig brytt mig om eftersom brorsan går dit ganska ofta. Men att de inte inkluderar moms var ju en miss, men såklart är det meningen. Momsen ändras ju inte av ELFA, och därför kan de inte hålla på och fixa det hela tiden.

Japp! Det blir att göra videos av installationen i helgen. Hardrive, you really love me! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga:

Jag har laddat ner 2st SWF-spel från en PSP-sida. Vart ska jag lägga dem för att kunna köra dem? Är det i PSP/COMMON? Och jag måste köra dem från Internet Browser då, va? Isåfall, vilken adress ska jag skriva in. (w00t)

P.S. Jag har inte tillgång till internet på min PSP här hemma... D.S.

File:/psp/common/filnamn.swf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...