Jump to content

Officiella trådar kontra Ej Officiella trådar.


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jodå, han läser. Det var jag som fixade så att han la upp ett VCS-forum, för jag tror inte riktigt han har releasedatum för VCS i huvudet direkt. :blink:

Däremot lär han inte vara så pigg på att fortsätta läsa mailen om han ser att folk upmanar till mailbombing. :o

Svårt att se det när man inte är inne :lol:

Fast det skulle inte förvåna mig om han är inne som gäst och skrattar åt oss hjälplösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åja, det är ju skillnad på att inte vilja fixa vintertema och att inte vara nåbar om sajten skulle ligga nere. :o

Ja, det är skillnad. Men att bli besvarad "Jag ser ingen snö ute" är inte ett svar enligt mig, det är mer ett spydigt svar. Visst, ett svar är ett svar men ett svar man skulle klara sig utan.

Nåväl, ni förstår var jag vill komma. Det är därför meningslöst att ens maila honom. Punkt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum:

Hej Simon,

Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden.

Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna.

Han lever, han lever! Vad var det jag sa? :wub:

Men om det inte är det vi just nu diskuterar, vad kan då uppdateringarna vara? Bort med Adminskyltar och in med Root? Inte troligt, frågan är om det är roligt - iom att en sån sak skulle betyda att Hultan slänger in handduken B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum:

Hej Simon,

Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden.

Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna.

Jahaja. För det första tror jag att du har snickrat ihop det där "mailet" själv, jag menar varför skulle han svara just DIG men inte veteraner som Vice t.ex., låter mycket osannolikt imho. För det andra: I'll believe it when I see it.

Klart slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja. För det första tror jag att du har snickrat ihop det där "mailet" själv, jag menar varför skulle han svara just DIG men inte veteraner som Vice t.ex., låter mycket osannolikt imho. För det andra: I'll believe it when I see it.

Klart slut.

Jag kan printscreena de och sen lägga upp. Varför skulle jag ljuga :wub:

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...