Jump to content

Officiella trådar kontra Ej Officiella trådar.


Nord
 Share

Recommended Posts

Våra Admin brickor är ändast för syns skull, och det blir jävligt frustrerande i längden, att inte kunna ändra saker här, och folk blir arga på en för dom tror att vi ska kunna göra precis vad vi vill här. Så är inte fallet.

Och de Officiella trådarna kommer inte att bytas ut tills vi själva får göra det. Även om hultan skulle komma in och fixa subforums så skulle det inte funka om han inte var aktiv.

Det kan bli precis tvärtom mot vad alla tror, och sen sitter vi där med massa subforum och igen, ingen som kan ändra eller ta bort dom pga. att hultan är inaktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, jag är alldeles för dålig innom dator området för att kunna utala mig egentligen. Men jag kan tänka mig att en officiell dator tråd blir för lite. Det bästa är nog et subforum. GTAsajten har utvecklats, och det börjar bli trångt här, det är bara att inse. Skulle vi bara prata om GTAspel så skulle forumet varit dött sedan länge, så detta är nog ganska akut.

Att ha officiella trådar kan vara lämpligt ibkand. Att bevara tex humortråden är helt okej eftersom det inte är lika invecklat som datorrelaterade saker. Du postar något, folk skrattar sedan är det slut och nästa postar, det behövs ingen ingående diskution.

Alltså, ett sunforum är ett måste.

Hultenius får ta sig tid och slänga in ett sådant.

Alla, skicka ett mail och berätta situationen för Hultenius, att det är mycket stökigt på forumet och att ett subforum för datorrellaterade saker behövs. Till slut måste han åtminstonde göra en kommentar om detta.

Hans e-mail: webmaster@gtasajten.com

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ingen i admin-kåren ta kontakt med Hultenius (mail, tel.samtal, w/e) och prata om situationen?

Det är ca 3 väldigt aktiva och duktiga admins/mods här, kan ingen av dem få samma tillgång som Hultan har?

Vad tror du att dem har gjort? Han bryr sig inte.

Eftersom att GTAsajten använder IPB 2.1.* så är det inte omöjligt att ge admins tillgång till ACP och även begränsa deras användning inom den så att de ex. inte kan byta tema.

Men han är rädd för något eller orkar inte - vad vet jag.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig varit något fan av officiella trådar.

KalleR, kan inte du och de andra motorerna skicka mail till Hultenius och be om ett subforum!?

Äen medlemmarna bör skicka en begärnan. Han kommer att svara förr eller senare.

Jag har skickat. Gör ni det med för att det skall bli en verkan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag ser det är vi "alla" överens om att datoprhjälpstråden borde stängas och in skulle ett nytt dator foum komma, skulle Hultan bara fixa det skulle det va bra men så verkar det ju inte bli?

Är han kanske rädd för att om han gör detta kommer han aldrig slippa tjat om annat?

Det kanske blir så om alla mailar honom! Sätt igång bara...

Adressen igen: webmaster@gtasajten.com

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR, kan inte du och de andra motorerna skicka mail till Hultenius och be om ett subforum!?

Äen medlemmarna bör skicka en begärnan. Han kommer att svara förr eller senare.

Jag har skickat. Gör ni det med för att det skall bli en verkan...

Du tror inte vi har kämpat med att försöka få tag på honom det senaste halvåret?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Med brevduvor.

Och så har A.A lämnat ett meddelande på hans telesvar någon gång i höstas med.

Duvor funkar inte. de blir bara tagna av hökar och sånt.

Så han har ringt Hultenius! Aj inte poppis kan jag tänka mig!

Men som sagt bara maila honom tills han svarar...

Jag har skickat nu ang. ett subforum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig varit något fan av officiella trådar.

Kalle for president! (w00t) Nä, men det är lite gnälligt här, tycker jag. Har inte läst de längsta svaren, men istället tar jag och skriver mina åsikter någorlunda kortfattat:

Datorhjälpstråden: Rörig. Folk bumpar och bumpar, och mer än tre fjärdedelar får aldrig svar. Frågar man i andra trådar hänvisas man till Datorhjälpstråden, där ett svar är omöjligt. Jag är fascinerad över att min fråga om röstchat i WC2/Starcraft kom så långt utan att nån hänvisade till återvändsgrändstråden. Det vore bra med ett "Allmänt->Datorhjälp"-subforum, precis som "Allmänt->VS" finns. I den delen skulle man få göra egna topics om sina frågor, men givetvis gäller forumvett där också, så man ska ju söka trots att det skapats ett subforum.

Att request-tråden i moddingforumet finns och tydligen ska sammanfatta hela förbannade moddingforumets önskningar oavsett slag är skitdumt, men det gör ju inget iom att den delen har blivit utdöd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...