Jump to content

Officiella trådar kontra Ej Officiella trådar.


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Enligt Godfather tar dubbelposts och många trådar 0,000001kb av serverns hårddisk.

Det är inte hårddiskens begränsningar som alla forumiter gnäller om, begriper du väl. Ett forum ska vara rent och snyggt, och inte innehålla fem svar på rad från samma person, eller en massa bifogade bilder (ok, här handlar det väl om hårddisken), eller spamtrådar utan poäng eller humor. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var den kloka medlemmen inte så klok för det är inte utrymmet som är problemet.

Delvis, men mest/bara när det gäller att ladda upp onödiga filer i en post. Det hände väldigt ofta under SA-releasen, då det var tvunget att vara en varningsskylt längst upp på sidan. Alla noobs spammade och la till en massa bilder till vartenda svar. Jag gick inte in på SA-forumet på ett halvår, och i andra delar, främst denna del av forumet, pågick bara diskussioner om hur forumet går i graven. Då stack jag ett tag och kom tillbaka senare när det lugnat ner sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så lite som 0,000001kb tar det absolut inte men det är inte heller utrymmet som är problemet utan hur rörigt det blir.

Nej, speciellt inte då det är mindre än 0 Byte :)

Ang. officiella trådar har jag inte sett nått vettigt motargument på SlewMEs punkter från A.A.s sida.

Vad detta beror på vet jag inte, antingen är jag blind eller så har han inte skrivigt nått.

Om det verkligen inte händer någonting kanske vissa skulle kunna ta saken i sina egna händer. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. officiella trådar har jag inte sett nått vettigt motargument på SlewMEs punkter från A.A.s sida.

Vad detta beror på vet jag inte, antingen är jag blind eller så har han inte skrivigt nått.

Om det verkligen inte händer någonting kanske vissa skulle kunna ta saken i sina egna händer. >_<

Nu handlar inte denna tråd om att jag är skyldig att besvara SlewME´s argument, utan snarare är det en topic där man kan diskutera officiellas trådar att vara eller att icke vara. Det handlar inte om att vi måste komma fram till ett beslut, utan det handlar om att alla ska få säga sitt. Sen att man inte alltid grundar ett beslut på allas åsikter är en annan sak. Så nej, vi behöver inte komma fram till ett beslut bara för att vi diskuterar det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu handlar inte denna tråd om att jag är skyldig att besvara SlewME´s argument, utan snarare är det en topic där man kan diskutera officiellas trådar att vara eller att icke vara. Det handlar inte om att vi måste komma fram till ett beslut, utan det handlar om att alla ska få säga sitt. Sen att man inte alltid grundar ett beslut på allas åsikter är en annan sak. Så nej, vi behöver inte komma fram till ett beslut bara för att vi diskuterar det här.

Eller så säger du som det är, att du inte har andra argument mer än att du inte har lust att se datorhjälpstrådar överallt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så säger du som det är, att du inte har andra argument mer än att du inte har lust att se datorhjälpstrådar överallt. >_<

Det är väl ett godtagbart argument? Det blir lätt rörigt med datortrådar om inte Hultenius skapar ett datorforum eller liknande, tänk dig att varenda post i datorhjälpstråden skulle vara i en egen tråd, skulle bli otroligt rörigt.

Egentligen hör ju datorfrågor inte ens hemma på Gtasajten men eftersom Off Topic-delen har blivit så stor så funkar det med en datortråd.

För övrigt så verkar dina egna argument mest bygga på dina egna åsikter om hur ett forum ska se ut, A.A och andra moderatorer/admins kanske har annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så säger du som det är, att du inte har andra argument mer än att du inte har lust att se datorhjälpstrådar överallt. :lol:

Eller så har jag ingen lust att älta allting då du vet vad min inställning till officiella trådar är.

Det är väl ett godtagbart argument? Det blir lätt rörigt med datortrådar om inte Hultenius skapar ett datorforum eller liknande, tänk dig att varenda post i datorhjälpstråden skulle vara i en egen tråd, skulle bli otroligt rörigt.

Egentligen hör ju datorfrågor inte ens hemma på Gtasajten men eftersom Off Topic-delen har blivit så stor så funkar det med en datortråd.

För övrigt så verkar dina egna argument mest bygga på dina egna åsikter om hur ett forum ska se ut, A.A och andra moderatorer/admins kanske har annorlunda.

Tummen upp på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu handlar inte denna tråd om att jag är skyldig att besvara SlewME´s argument, utan snarare är det en topic där man kan diskutera officiellas trådar att vara eller att icke vara. Det handlar inte om att vi måste komma fram till ett beslut, utan det handlar om att alla ska få säga sitt. Sen att man inte alltid grundar ett beslut på allas åsikter är en annan sak. Så nej, vi behöver inte komma fram till ett beslut bara för att vi diskuterar det här.

Jaja, det jag reagerade mest på var att du skrev "Men vi kan väl ändå diskutera det?" i ett svar till SlewME.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...