Jump to content

Officiella trådar kontra Ej Officiella trådar.


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur svårt är det att öppna paint? Att sedan ta öppna...? Att sedan välja bilden och spara den som jpg istället?

Jaha, jag vet väl fan inte. Kan verkligen ingenting om datorer :wub:. Jaja, den kommer upp snart då!

Edit: Här är den!

tjg2vfydyq.jpg

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, jag vet väl fan inte. Kan verkligen ingenting om datorer :wub:. Jaja, den kommer upp snart då!

Svårt det hade varit och ta med den i det inlägget.

Under rutan där du skriver finns en liten vit avlång ruta, "File Attachments", tryck bläddra, välj bilden, tryck på "Add this attachment" och pang så är det klart.

EDIT: Titta, du kan ju! Duktig pojke.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic eller inte, men denna är kul

fnplbyyn27.jpg

Var jag ville komma är att jag tycker att tråden blivit mest en gröt. Om uploads, hultans inaktivitet och diverse annat. Kanske byta namn till "Förbättringar på GTAsajten", eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns.

Nej, men den heter "kontra", vilka för och nackdelar det finns, vi skulle diskutera det. Inte "bestämma" att avskaffa officiella trådar.

Visst, majoriteten kanske tycker att vi ska avskaffa, men jag tycker vi avaktar lite tills Hultenius genomför sina "uppdateringar", vad det nu än innebär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men den heter "kontra", vilka för och nackdelar det finns, vi skulle diskutera det. Inte "bestämma" att avskaffa officiella trådar.

Visst, majoriteten kanske tycker att vi ska avskaffa, men jag tycker vi avaktar lite tills Hultenius genomför sina "uppdateringar", vad det nu än innebär.

Där kan jag hålla med dig. Läste man däremot StellHells inlägg tidigare (han är administratör) så tyckte jag att det framgick ganska tydligt vad han ville och hur det skulle vara. Därav.

Tvivlar dock starkt på att hultan kommer att göra något med sidan eller forumet - men jag kan bara spekulera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic eller inte, men denna är kul

fnplbyyn27.jpg

Var jag ville komma är att jag tycker att tråden blivit mest en gröt. Om uploads, hultans inaktivitet och diverse annat. Kanske byta namn till "Förbättringar på GTAsajten", eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns.

HÖPÖPÖP ÖP ÖPÖPÖP!!!

REDAN POSTAD!1 :wub:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic eller inte, men denna är kul
Och det var bästa sättet att säga att uploadsystemet är knasigt? Vad är det för fel på det?

Du menar att han faktiskt svarar utan att behöva mailbombas? (w00t)
Visst var det väl det jag sa, Vice./Slew (varför du använder båda två samtidigt är ju ett jäkla mysterium!)? :shifty: Lämna stackarn i fred, att mailbomba gör ju knappast att han har lust att göra nåt åt det. Han kanske gör det, men inte av vilja utan snarare att han vill ha en ren inbox. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...