Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Hahaha det är nåt med låten som gör att jag skrattar xD Eller så är det för jag är övertrött

Själv spyr jag lite galla över alla dessa chipmunk-remakes som varken låter jättebra eller är sådär jätteskojiga.

Inget ont om dig, jag bara kände att det börjar inkräkta lite på mitt revir här när det smyger sig ut från Youtube och vidare till forum som jag hänger på i ett försök att hålla mig borta från filmerna.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Facebook KAN vara roligt! ;)

Det här hände för några minuter sen. Min klättringsintresserade kompis hade lämnat sin dator i en datasal olåst och mina andra polare bestämde sig för att utnyttja situationen ;) Själv spelar jag ju trummor i en orkester så jag var tvungen att bidra med något eget jag också :D

Bromance_1160971_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv spyr jag lite galla över alla dessa chipmunk-remakes som varken låter jättebra eller är sådär jätteskojiga.

Inget ont om dig, jag bara kände att det börjar inkräkta lite på mitt revir här när det smyger sig ut från Youtube och vidare till forum som jag hänger på i ett försök att hålla mig borta från filmerna.

Håller med dig lite att det är drygt men jag var övertrött igår så var väl därför jag satt och skrattade som fan igår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag tror jag dör: http://www.stockholmpride.org/2009/Program...terohatets-dag/

För 3:e året firas Heterohatets dag, en antistraight högtidsdag instiftad av Göteborgs queerinstitut. Firandet har blivit en succé i Göteborg och nu ska resten av världen följa efter. Därför håller vi en planeringsworkshop där hugade arrangörer tillsammans kan smida planer för just sin ort. Institutet berättar om bakgrunden till dagen, rapporterar och visar bilder från tidigare firanden, samt presenterar årets planer. Därefter övergår workshopen i planeringsmöte för deltagarna.

Det verkar ju vara från den officiella hemsidan och inget skämt, vilket gör det hela lite mer allvarligt men ändock humoristiskt. Det fettmarkerade tyckte jag var extra kul.

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag tror jag dör: http://www.stockholmpride.org/2009/Program...terohatets-dag/

Det verkar ju vara från den officiella hemsidan och inget skämt, vilket gör det hela lite mer allvarligt men ändock humoristiskt. Det fettmarkerade tyckte jag var extra kul.

Snacka om att det där förstärker den redan väl rotade homofobin i världen. Så jävla idiotiskt av dem att göra en sån där grej! De pissar i motvind!

Fuckin tards.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...