Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Varför ens skriva på engelska? Coolt? Har aldrig riktigt förstått mig på det.

Vissa grejer låter bättre på engelska än på svenska. Men i det här fallet hade han kanske kunnat skriva på svenska eftersom det var en rätt lång mening, men han gör som han vill ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ens skriva på engelska? Coolt? Har aldrig riktigt förstått mig på det.

Edit: Varför inte? Varför skriver du på svenska? Sött? Gay? Vad vet jag. Man gör bara vad som faller en in ibland :P

Vissa grejer låter bättre på engelska än på svenska. Men i det här fallet hade han kanske kunnat skriva på svenska eftersom det var en rätt lång mening, men han gör som han vill :)

Och det är det ni stör er på? ^_^

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde det var ett svenskt forum ^_^

Vad finns det som säger att man skriver en mening på engelska för att vara cool för att det är ett svenskt forum?

Varti ligger skadan i att jag skrev en mening på engelska? För jag ber jättemycket om ursäkt för att Lajnux tog åt sig så himla mycket av att jag gjorde det. Var verkligen inte meningen att det skulle bli någon stor grej. Faktiskt. Kändes bara bra just där och då att skriva det på engelska.

Förlåt tusen gånger om för mitt misstag. Jag ska gå o hänga mig nu så att det blir lite ordning här på forumet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ingen som har sagt att det ligger någon skada i att du skrev på engelska. Det hela var ju snarare bara en frågeställning eftersom Lajnux inte förstod varför man skrev så och därför frågade varför vissa gjorde det, så sluta överdramatisera som vanligt.

-----------

fast-state-trooper_1160100_0.jpg

^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ingen som har sagt att det ligger någon skada i att du skrev på engelska. Det hela var ju snarare bara en frågeställning eftersom Lajnux inte förstod varför man skrev så och därför frågade varför vissa gjorde det, så sluta överdramatisera som vanligt.

Jomen verkligen. Förlåt för att jag gjorde det.

Varför ska han anta att jag tycker det är coolt för?

Jag har gjort det en gång på väldigt länge o vad jag vet har jag inte sett någon annan göra det. Då ska han komma o fråga om det är för att det är coolt?

Sen när jag ger mitt svar så ska andra va på det istället. För då är det fel på det.

Sluta bry dig om mina posts istället Eudoros om du nu hatar allt jag skriver så mycket ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jomen verkligen. Förlåt för att jag gjorde det.

Varför ska han anta att jag tycker det är coolt för?

Jag har gjort det en gång på väldigt länge o vad jag vet har jag inte sett någon annan göra det. Då ska han komma o fråga om det är för att det är coolt?

Sen när jag ger mitt svar så ska andra va på det istället. För då är det fel på det.

Sluta bry dig om mina posts istället Eudoros om du nu hatar allt jag skriver så mycket ^_^

Hurvida du tar "Coolt?" som något personligt och taskigt eller inte är väl upp till dig men jag har svårt att förstå varför man ska göra det, men det är helt irrelevant. Jag själv bryr mig inte ett skvatt hurvida du skriver på svenska, engelska, hebreiska eller inte alls, det jag tycker är att det snarare är du som borde bry dig mindre om vissa, fullständigt diskussionsovänliga, posts istället för att blåsa upp dem till stora luftslott. Allt behövs inte ta personligt och utvecklas, bara. :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hurvida du tar "Coolt?" som något personligt och taskigt eller inte är väl upp till dig men jag har svårt att förstå varför man ska göra det, men det är helt irrelevant. Jag själv bryr mig inte ett skvatt hurvida du skriver på svenska, engelska, hebreiska eller inte alls, det jag tycker är att det snarare är du som borde bry dig mindre om vissa, fullständigt diskussionsovänliga, posts istället för att blåsa upp dem till stora luftslott. Allt behövs inte ta personligt och utvecklas, bara. ^_^

Bara för att du inte kan franska!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...