Jump to content

Forumgala 2006


Vice.
 Share

Recommended Posts

Gemför inte med nazisttyskland, gemför med Oskars galan...

Hur stor bör juryn vara då? 5 eller 7? Mods eller inte?

(om vi tar detta sättet that is)

Ja, tycker att jag gjorde en mycket bra jämförelse faktiskt :ermm:

Att 5-7 personer skulle representera hela gtasajten är inte rättvist som sagt. När en jury i OSCARSGALAN bedömmer en film så är det både fler jurys än du har och inte folkomröstade, dessa personer tittar både på hur filmen är producerad, inspelad, skådespelare samt klippt och så vidare. Att framröstade personer på GTAsajten skulle ha dessa kvalitéer tvivlar jag på..

Tweak, dina inlägg orkar jag inte ens svara på länge.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Komigen, jag vill inte vara en diktator här. Skriv inte bara kategori, skriv även om iden håller och om ni tycker ja eller nej om den.

Att folk inte skriver nej brukar tyda på att det är lugnt :lol: Man får inte beröm när man gör nåt bra, bara skit när det går sämre ;) Detta är verkligen skitbra, Vice! :P

Roliga kategorier också :P

Gtapimp: Hahaha :ermm:

SlewMe: Spela inte så himla tuff hela tiden, som om jag är en tönt som bara har störda saker att säga och du inte ens kan sänka dig till min nivå och ge mig ett svar.. Väx upp -_-

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Komigen, jag vill inte vara en diktator här. Skriv inte bara kategori, skriv även om iden håller och om ni tycker ja eller nej om den.

Jag orkade inte följa galorna förra året, men i år gör jag det, första gången jag förstår hur det hela ska gå till ^^

Förra året verkade det rörigt i mina ögon.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom som hamnar i juryn, kommer det inte troligen att bli "fel" folk? Jag menar, dom som hamnar där kommer troligen att vara nominerad till något själva. Det kommer garanterat att bli så, eftersom att moderatorer ska vara i juryn och en kategori är "Årets Admin/Moderator".

Good point. Men på en sådan kategori borde medlemmarna rösta. Jag menar. Som moderator vet man ju inte så värst bra vad andra moderatorer gjorde bättre än en själv. Och då tänker man "Det kunde jag gjort lika bra".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom som hamnar i juryn, kommer det inte troligen att bli "fel" folk? Jag menar, dom som hamnar där kommer troligen att vara nominerad till något själva. Det kommer garanterat att bli så, eftersom att moderatorer ska vara i juryn och en kategori är "Årets Admin/Moderator".

Där har du i och för sig en poäng och den delar jag med dig. Man nominerar ju vanligtvis en jury som man själv känner sig trygg med.

Du kanske övertygar mig :P

EDIT;

Vice sabbade din tanke. Men jag står kvar vid att det du skrev var bra :ermm:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har :ermm:

Årets off topic iz da' dope.

Årets gräl -"-.

Det var faktiskt bra förslag :P.

Bara en kort fråga: Vad är detta -"- ?

Det är ett tecken att visa att han menar samma sak som texten ovan, utan att behöva skriva det...

Som om jag skriver detta, och vill skriva det igen, så sätter jag en " -"- " undertill...

-"-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ att man "citerar" det man skrev ovan tror jag :P

De som kommer väljas till denna jury kommer ju va de som är mest poppis antar jag. Kommer det inte vara de som kommer få alla nomineringar också? antagligen.

Tanken med juryn är ju att det skall vara folk från alla sorter. Men det är vi som röstar fram juryn som sagt. :ermm:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...