Jump to content

Forumgala 2006


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Men det är ju inte något roligt ifall det är samma nominerade i alla kategorier? Alla dessa små knoppar som blir utelämnade kommer ju ta illa upp och finna detta som en "Popularitets-tävling" istället.

Gör jag redan :ermm:

Mjo, du har en poäng du med. Men egentligen borde vi skita i de små knopparba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju inte något roligt ifall det är samma nominerade i alla kategorier? Alla dessa små knoppar som blir utelämnade kommer ju ta illa upp och finna detta som en "Popularitets-tävling" istället.

Du fattar inte va?!

Ett) Vi utser en jury.

Två) Vi utser de olika medlemarna som är nominerade till d olika kategorierna.

Tre) Juryn utser vinnarna, bland de som vi valt.

Jurn har alltså INGET att säga till om när de som skall nomineras väljs. (De kan ju rösta själva visserligen)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du fattar inte va?!

Ett) Vi utser en jury.

Två) Vi utser de olika medlemarna som är nominerade till d olika kategorierna.

Tre) Juryn utser vinnarna, bland de som vi valt.

Jurn har alltså INGET att säga till om när de som skall nomineras väljs. (De kan ju rösta själva visserligen)

Du har inte så pedagogisk attityd nu :'(

Allt jag ville ha fram var att det inte är kul ifall samma personer bli nominerade till alla kategorier. Till exempel om det är såhär.

Kategori ett;

Roslund,

Äppelkaka,

Päronkvist,

Fru_Stam.

Kategori två;

Äppelkaka,

Päronkvist,

Smultronochblåbär,

Inochutvändakalsongertillfrukost_LLL.

Kategori tre,

Roslund,

Äppelkaka,

Päronkvist,

Fia med knug.

Kategori fyra;

Roslund,

Äppelkaka,

Potatismos,

Snorklar_med_X_antal_fingrar.

Jag tror ni hajjar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Årets Forumdel" kanske skulle vara någonting?

Och sen "Årets katastrof".

Jag vet inte riktigt. Men, någon topic där allting går åt hellevete och alla går offtopic men den lever kvar på något konstigt sätt?

Angående priset hänger jag på "Admin-brickan"-iden.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte meningen att låta sur maimstream. :ermm:

Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier.

Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet.

Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte meningen att låta sur maimstream. :ermm:

Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier.

Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet.

Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur.

Tycker att vi ska ha som tidigare året. Vill inte riskera att få GTAsajtens pack i juryn vilket skulle resultera i helt fel beslut. Att låta alla rösta på vem man tycker ska "vinna" gör att det blir mer rättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte meningen att låta sur maimstream. :ermm:

Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier.

Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet.

Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur.

Ja, detta funkar

SlewME: Folk kan ha olika åsikter om vilka "packet" är, tror nog det blir rätt så bra jurymedlemmar. Två moderatorer, Siana är rätt självklar. Två till, vilka?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...