Jump to content

Forumgala 2006


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bra idé, det är mer forumaktigt! -_-

Sen tycker jag gott att du kan skriva in dig själv som både jurymedlem och ordförande. Det var trots allt du som tog tag i galan, det skulle vara både krångligt och konstigt om inte du var en del av juryn.

När väljs jurymedlemmarna ut?

Tack!

Hehe nej. Inget fusk. :ermm::P

Så fort vi har beslutat om vi kör den här iden. Tänkte vänta någon dag.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon är sugen på att vinna ? <_<

Du är ju nästan redan nu nominerad i så fall. :P

Eftersom "gnällröven" inte gick igenom, så tänkte jag att jag får satsa på den här linjen, jepp. Fast jag är verkligen inte den enda som eventuellt förtjänar en plats på en sådan lista – varken vad gäller gnällande eller skrivande.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter helt okej men jag är tveksam till jury. Har svårt att tro att 5 medlemmar skulle lyckas respresentera alla, alla har ju olika smak.

Hellre röstning via PM eller i en egen tråd (men att man utesluter accounts skapade samma dag och så att mods kollar ip).

Bläddra tillbaka en sida så ser du att jag redan tagit upp detta, utan positiv responst. Det är alltid alla negativa tjurproppar som går på mig, några sympatisörer får man aldrig med sig - är 100% säker på att jag har det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter helt okej men jag är tveksam till jury. Har svårt att tro att 5 medlemmar skulle lyckas respresentera alla, alla har ju olika smak.

Hellre röstning via PM eller i en egen tråd (men att man utesluter accounts skapade samma dag och så att mods kollar ip).

Man kan öka juryn. Men det är trots allt medlemmarna som väljer dem, man får väl välja någon man vet har lika smak.

Jag håller med om att det inte kommer bli riktigt samma som om medlemmarna skulle få rösta - men detta blir mer gala- aktigt. Sedan kan man ha med nomineringar, men den största fördelen är att det blir mycket mer spännande eftersom man inte i förväg kan se vem som tar hem det. I en poll ser man vem som leder, här är det bara att avvakta juryns beslut. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...