Jump to content

Forumgala 2006


Vice.
 Share

Recommended Posts

Tycker att vi ska ha som tidigare året. Vill inte riskera att få GTAsajtens pack i juryn vilket skulle resultera i helt fel beslut. Att låta alla rösta på vem man tycker ska "vinna" gör att det blir mer rättvist.

Fortfarande du som väljer jury. Noemera inte de du inte vill se i juryn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Inte meningen att låta sur maimstream. :ermm:

Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier.

Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet.

Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur.

Men det kanske är någon annan som nominerar den personen

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mah, vad får dig att tro det? :ermm:

Förresten, tycker jag vi borde få utse SiXxe till årets idiot. Snälla? -_-

`

Du är, jag citerar "en social kameleont" :P

Trevlig och snäll, that is

SlewME: Hahaha, lite onödigt att kalla det för diktatur? Ungefär som här i Sverige, vi rösar fram beslutsfattarna, dom tar besluten. Det kallas demokrati, hahaha.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME: Hahaha, lite onödigt att kalla det för diktatur? Ungefär som här i Sverige, vi rösar fram beslutsfattarna, dom tar besluten. Det kallas demokrati, hahaha.

Ja, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Fortfarande så har vi folkomröstningar som är i informerande syfte med en regering som tar de slutgiltiga beslutet. Vad jag har fattade det som här så har vi inget att säga till om i juryn mer än vilka vi vill se där, vilket inte alltid blir det bästa i slutändan. Ta nazisttyskland som ett exempel.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Fortfarande så har vi folkomröstningar som är i informerande syfte med en regering som tar de slutgiltiga beslutet. Vad jag har fattade det som här så har vi inget att säga till om i juryn mer än vilka vi vill se där, vilket inte alltid blir det bästa i slutändan. Ta nazisttyskland som ett exempel.

Man vet väl ändå rätt mycket om folket här på gtasajten? T.ex vilka som har ungefär samma humor som en själv (och vilka som inte har någon över huvud taget), och massa andra grejer man vet om folk också.

Men du kanske har rätt, för jag menar, tänk om vi skulle råka rösta på fel person till jurymedlem. Då kanske det skulle bli som Nazityskland, som du säger :ermm: Att överhuvudtaget jämföra våran juryomröstning med Nazityskland är ju lite... småkul. Vice. har rätt, därnere.

Ledsen att jag skrev några haha:n för mycket, verkade reta upp dig. Jag editerade lite snabbt, och kunde inte göra några smileysar..

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Fortfarande så har vi folkomröstningar som är i informerande syfte med en regering som tar de slutgiltiga beslutet. Vad jag har fattade det som här så har vi inget att säga till om i juryn mer än vilka vi vill se där, vilket inte alltid blir det bästa i slutändan. Ta nazisttyskland som ett exempel.

Gemför inte med nazisttyskland, gemför med Oskars galan...

Hur stor bör juryn vara då? 5 eller 7? Mods eller inte?

(om vi tar detta sättet that is)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Årets Comeback" kan kanske bli en kategori, många nya som kanske inte vet vilka som har kommit tillbaks, bara. :ermm:

Okej plockar in den.

Sedan, priset. Alla får kanske inte plats med en skylt i signen. Men man kan ju kanske få välja. Buckla i intervjun eller skylt i namnet. Någon som kan sätta igång med en av varje?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej plockar in den.

Sedan, priset. Alla får kanske inte plats med en skylt i signen. Men man kan ju kanske få välja. Buckla i intervjun eller skylt i namnet. Någon som kan sätta igång med en av varje?!

Jag tycker man borde få en "Admin-bricka" som det står Årets på eller någonting. Och sedan kan man skriva en egen text under signaturbilden, om man har någon "Årets blablabla 2006!"

Edit: Inte sätt någonting av varken Funnylin eller MrWhoooooooooooopie :ermm:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...